Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til web-shop ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
E-coli springer nu ikke i øjnene på mig. Hvis der er noget der springer i øjnene er det banneret med "Danmarks billigste dioder" (dildoer).

 

Med hensyn til din oplyste målgruppe, skal man være meget varsom med at have en måkgruppe, med et sådan aldersmæssigt spring mellem sig. Det er umuligt at ramme en målgruppe der er så bred. Det ender med at ingen rigtig bliver tilfreds. Så indsnæver din målgruppe, find ud af hvad der tricker dem, og sats på dem benhårdt.

 

Desuden synes jeg at der´t er meget ærgeligt at man skal logge sig ind. Man logger sig heller ikke ind for at købe æg i Føtex, for forskellen mellem fysisk shop og e-shop er ikke så stor igen, det er blot forskellige salgskanaler.

 

Skriften er ikke særlig god. Den er meget svær at læse. En god regel er, at sider skal være skalerbare, dvs. at man hurtigt opnår et overblik. Verdana er klart at foretrække.

 

Siden er også meget grå at være på. Den er ikke videre behagelig at bruge. Det gør også at dine produktbilleder ikke "sælger" så godt som de kunne.

 

Under punktet "forsendelse og retur" skriver du dine info som man skal, men jeg studser over at du kan kontaktes på en mail salg(at)fairpc.dk Man får indtrykket af, at det er en lille sidebeskæftigelse og det fordrer ikke tryghed ved kunden.

 

Til sidst synes jeg det er ærgeligt, at du ikke bruger mere af din forside på at vise produkter. Alle erfaringer og statistikker viser, alt andet lige, at produkter sælger mere når de ligger på forsiden.

 

vh


Søren

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Mange tak for de mange gode råd. Der skulle vist være styr på en del af det allerede nu.

Hvis andre har kommentarer, vil jeg også meget gerne høre dem :)

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ever

 

Billedet på forsiden - er der en speciel grund til at du linker det i et nyt vindue ?   ellers lav det om !

 

Gør det muligt at købe noget uden at skulle oprette sig som bruger, det kan skræmme en eventuel kunde (

 

Ellers en rimelig pæn side )

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Endnu en gang tak :)

 

God weekend.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ser rigtigt godt ud..

Lidt mere fokus på cases, med eksempler på hvad og hvor man kan bruge LED.

Evt tilbyde kunder der har indsendt dokumentation med billeder og lignende en slags rabat ved køb feks det følgende år.

Hvad med PC casemods? Er der ikke mulighed for at få noget PR materiale af den vej?

Jeg oplevede lidt load hastighedsproblemer, den slags kan være et gå væk fænomen for kræsne webkunder.

PS: Nogle af de nyeste teknologier omkring dioder er tit ret gode historier, og god nørdet storytelling. Smider du noget af den slags på som historier tror jeg det kunne have en gavnlig effekt.

Stjæl evt lidt blær fra sites rundtomkring, evt ved at deeplinke. Så vidt jeg husker er den slags nemlig fuldt lovligt herhjemme. Der var en præcedens sag, som sørgede for den frihed for et stykke tid siden..

mvh..

Jakob

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)