Godaften Amino amigos Jeg vil meget gerne høre nogle meninger om min web-butik: www.ecolight.dk samt, hvad der evt. kan ændres. Det skal lige siges at min målgruppe er mænd mellem 12 og 60 år. Dog primært 15-30 årig med biler, scootere modelhobby el. lign. som interesse. Jeg overvejer pt. funktioner som: Indkøb uden login etc. da min målgruppe godt kan finde på at lave impulskøb. :) På forhånd tak. Mvh. |
Kommentarer til web-shop ønskes
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
1. Fjern overskriften velkommen til Ecolight mv. Det har man allerede set i overskriften. 2. Ordre staves ordrer --> flyt den linje nederst på siden. Flyt også det med ordrer tillægges forsendelse mv. allernederst. Jeg er først og fremmest interesseret i produkterne. 3. Der er et ret stor margin øverst. Lav den halvt så stor. Ellers udmærket side. |
Hej Tak for dit svar :) Det er dejligt, at se ens hjemmeside fra en anden side. Kan faktisk godt se ideen i at få vist nogle produkter el. lign. på forsiden, da det jo er det, folk er interesserede i :) Jeg vil dog gerne have uddybet denne her: 3. Der er et ret stor margin øverst. Lav den halvt sÃ¥ stor. Hvad er det helt præcis at Margin øverst er ? :) Arbejder pt. på layout / website hver dag, det tæller jo en del. Mvh. |
Mvh Magnus Høegh
![]() |
|
Mvh Magnus Høegh
Så er hele betalings-sektionen blevet ændret, så hvis jeg kan få jer til at kigge det igennem en gang til, vil jeg være taknemmelig. God aften. Mvh. Ever |
Mvh Magnus Høegh
lige et par hurtige ting, drop skriftypen, og brug en anden (tahoma, verdana el. lign...) og så skal du ikk centrerer dine tekster... |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Derudover springer ordet E-Coli altså i øjnene på mig, når jeg læser jeres URL / Firmanavn. For de fleste er dette forbundet med noget ret negativt - og ganske ofte - pænt ulækkert. Bare lige, så du ved det. |