Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NOW what?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-eksperter!

Jeg har nu endnu engang siddet sammen med min webmand og foretaget visse ændringer og tilføjelser, mange af dem takket være gode råd jeg har fået af netop jer.

Jeg har forstørret min forsidetekst og fået klaret titletags, m.m., både med henblik på brugervenlighed og rangering i Google. Jeg har længe ligget placeret i den øverste halvdel på side 2, når der googles tekstforfatter. Visse dage er jeg oppe i den øverste halvdel på side 1, men jeg ender altid med at ryge ned på side 2 igen indenfor et døgnstid.

Det skal lige tilføjes, at min webmand primært er min webdesigner. Han er på ingen måde SEO ekspert.

Er der mere, jeg kan gøre? Nogle gode forslag til SEO? Jeg er træt af at bruge mange penge på adwords, så jeg vil rigtigt gerne ligge pænt placeret på side 1.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:07

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:09

Ja, jeg skal til at have gjort noget ved min link-building.

Men hvad tænker du på min on-site SEO? Her har jeg indkodet keywords og titletags.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:12

Interessant. Her følger jeg lige med!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:18

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:32

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:05

Er der nogen grund til at du ikke har www.tt-tekstforfatter.dk i din signatur her på amino? :-)

Mvh.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:09

Plejer bare at skrive den hver gang.

Ved godt, det er lidt kikset. :-)

Men når jeg prøver at oploade et billede på min profil eller at opdatere den på anden vis, så er der problemer. Hvordan får man den i øvrigt ind i en signatur?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:16

Hej Thomas,

Det er allerede sagt, men jeg gentager det lige, så du kommer i gang. Smile

Du skal arbejde mere med linkbuilding, hvis du vil til tops. Og hellere bruge lidt for meget tid på links, der måske ikke batter så meget, end slet ikke at gøre noget.

I dit tilfælde vil det være oplagt at tænke over, hvordan du kan byde ind med gæsteindlæg, artikler m.m., som kan belønnes med et link tilbage til din egen side. Det vil i hvert fald kunne give dig nogle kvalitetslinks til at supplere linkkataloger og den slags. Men mens du tænker over, hvordan du kan få nogle lækre links på den måde, så tilmeld dig lige nogle kataloger og hent nogle af de "billige" links. Så sker der i hvert fald noget.

God arbejdslyst.

PS: Og når du så kommer til tops, så test lige, om der måske fortsat kan være en god forretning i at fortsætte med Adwords. Det behøver ikke være en enten-eller ting.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:21

TT Tekstforfatter:

Plejer bare at skrive den hver gang.

Ved godt, det er lidt kikset. :-)

Men når jeg prøver at oploade et billede på min profil eller at opdatere den på anden vis, så er der problemer. Hvordan får man den i øvrigt ind i en signatur?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

hehe, det er overhovedet ikke kikset :-) Det du gør er at trykke ret profil oppe i højre hjørne. derefter trykker du debatindstillinger, så scroller du lidt ned, og der kan du ændre din signatur.

Man kan iøvrigt ikke som ikke-plus medlem få et billede ind i sin signatur.

For at følge lidt op på det Frank skrev, så kan du prøve at kontakte min gode kammerat og partner Kristoffer Hjerrild. Han driver en iværksætter blog, hvor han har en masse interessante gæste indlæg. Det ville da være en idé til at få et par gode links til sin linkbuilding. 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)