Har i gode forslag til et domæn til et markedsførings firma. et firma som rådgiver folk ihvordan de burde markedsføre sig. |
Hvis der ikke er nogen som har et bud, så må du have fat i et firma der tilbyder markedsføring
Har i gode forslag til et domæn til et markedsførings firma. et firma som rådgiver folk ihvordan de burde markedsføre sig. |
Hvis der ikke er nogen som har et bud, så må du have fat i et firma der tilbyder markedsføring |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Det at spørge andre til råds er da en god markedsføring |
Er da helt enig :-) men det er da i høj grad et spørgsmål du vil kunne få stillet mange gange i din egen virksomhed, og der skulle du/i så gerne have kompetencer til at løse det selv kan man sige. |
Venligst
Hvorfor er det dumt at lade media indgå i domænet ? |
Det er en personlig holdning vil og jeg godt lige starte med at sige og jeg har intet imod de firmaer som ordet til at indgå i deres firmanavn. |
Venligst
Okay var også bare lidt nysgerrig, for der er jo flere der bruger det. Men ja du har ret i det med at skille sig ud fra andre :) |
pissoffmedia kunne få noget omtale. Men kræver man er ultra hardcore og ved hvad man laver. |
Køb ren argan olie her
Jeg finder 1710 hvis jeg graver lidt |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.