Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fodboldlandsholdet - Old boys eller ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger i til Old Boys landsholdet Morten Olsen har udtaget ?

Skulle der ikke snart nogle friske kræfter til Tongue Tied

Er det fordi han selv spillede til langt op i fyrrerne....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

jeg synes måske som en af de få, at det er klogt at tage jon dahl, martin jørgensen med fordi de har slutrundeerfaring og en lang karriere med sig..så de kender presset og kravene i de topkampe danmark kommer til at spille. der må ikke være for mange unge talenter på et hold, så går det ligesom i Arsenal;  de vinder jo ingenting.

men der da også friske unge med: simon kjær, simon poulsen, enevoldsen, beckmann.

Det ligner en go blanding han har mixet, den gode Olsen.Smile

Jeg tror vi kan gøre en god figur dernede, og komme i en 1/8 dels, med lidt held.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:46

Jo, erfaring er fint nok meeeeennnnnn - det går sku for langsomt efterhånden Smile

Jeg håber da også det bedste, men tror ikke vi kommer videre fra gruppen desværre.

Kan være vi skal lave en betting pulje når vi kommer så langt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58

ja de gamle er ikke lyn at se på, helt enig, men man skal ikke underkende de er nogle snu taktiske ræve, når kampen spidser til.

jeg er med på en betting-pulje.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 13:29

Martin Jørgensen skal klart med - han er en uhyggelig klog spiller, og på hans position behøver man ikke, at have hurtigheden..

At Jon Dahl er med, er mig til gengæld en gåde - hans seneste præstationer på landsholdet har været elendige, han har hverken følingen eller målnæsen mere, der synes jeg at vi har bedre alternativer :-)

Nok er erfaring godt, men ikke for alt i verden..

Rommedahl er jo desværre selvskrevet, ham og Olsen må have et eller anden forhold - han er så uhyggelig dårlig, håber Eriksen kommer til at spille mere i stedet for Rommedahl.

Og til sidst, så mangler Junker på det hold, det er uforståeligt at man kan score 21 mål i Æresdivisionen og så ikke engang være i spil til VM truppen - det er jo ikke ligefrem fordi vi er spækket med angrebsspillere med målnæse (Og Junker burde da være langt over Morten Duncan på listen)..

Olsens holdning er snarere "jo mindre spilletid, jo bedre chance for VM"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

@Mark

Jeg er ret sikker på Morten Olsen ved hvad han gør. Han har haft meget succes i gamet som klubtræner=mesterskaber, og rimelig succes=3 slutrunder med et landshold, som aldrig har været spækket med verdensstjerner.

Mit billede af Morten Olsen som træner har været en træner der foretrækker en stamme af erfarne spillere, der kender hans spillestil ind og ud, og så sætter han et par nye talenter på i ny og næ. Jeg har selv spillet klubfodbold i mange år, kun amatør, og ved at der er nødvendigt at have den stamme af 6-7 faste spillere på et hold, det er måske ikke Zidane typer nogen af dem, men de ved hvordan Morten vil spille.

Rommedahl er ikke så tosset i mine øjne, og han er uundværlig I mortens spillesystem, dvs en superhurtig kant, som holder en forsvarer tilbage, hos modstanderne.

Nå men der er da heldigvis en million forskellige syn på vores kære landshold--dette er mit 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15098
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:54

Jesper Laugesen:

Hvis man alligevel ik går efter at vinde, så kunne de ligeså godt være blevet hjemme...

Rommedahl, Jon dahl, Martin Jørgensen, Jesper Christiansen og Daniel Jensen. Hva laver de på det hold?
Troede et landshold bestod af de bedste, og ik bare Olsens bedste venner... Ingen af ovennævnte har spillet ret meget i denne sæson, og Jørgensen har sku ik ligefrem været overbevisende i GF...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:58

Fashion-Seller:

Jesper Laugesen:

Hvis man alligevel ik går efter at vinde, så kunne de ligeså godt være blevet hjemme...

Rommedahl, Jon dahl, Martin Jørgensen, Jesper Christiansen og Daniel Jensen. Hva laver de på det hold?
Troede et landshold bestod af de bedste, og ik bare Olsens bedste venner... Ingen af ovennævnte har spillet ret meget i denne sæson, og Jørgensen har sku ik ligefrem været overbevisende i GF...

Og hvor er Jan Heinze? Er han ikke normalt med når Danmark spiller slutrunde Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:06

Jeg har , som nævnt, i en anden tråd her på Amino, udlovet 50 KG slik fra Jespers Sliknet, hvis det danske landshold i fodbold vinder VM i fodbold 2010.

Jesper har også selv sat en gættekonkurrence i gang også her på Amino.

Udover det synes jeg nu Morten Olsen har udvalgt de spillere til det danske landshold som han nu kunne, udfra det materiale han har. Jeg vil dog hellere have set Silberbauer , fremfor Rommedahl. Men nu kan Rommedahl jo godt finde på at spille et par gode kampe for landsholdet, når folk hader ham allermest.

Så lad os alle hade :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

Hej

Jeg synes faktisk, at der er positivt med en del nye og yngre kræfter  på landsholdet.

Jeg er dog absolut ikke tilhænger af Jon Dahl og Martin Jørgensen mere, der er for længst brændt ud (håber jeg tager fejl).

Old Boys synes jeg er for meget, idet vi har mange spillere efterhånden under 25 år.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)