Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtagelse af Diners & AMEX på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg vil gerne høre om der er nogen herinde der har erfaring med Diners hhv. American express til nethandel?

Vi har en internet butik hvor vi tager mod dankort, visa, master etc (de sædvanlige fra PBS). Jeg tor ikke selv det kan betale sig for os at lave aftale med hverken Diners eller AMEX, da langt de fleste alligevel har et master eller visa card også (min opfattelse). Vi har kun kunder inden for danmarks grænser og ca. 80% er privat kunder.

Så: Er der nogen der tager imod ovensående, og i så fald, hvad er antallet af transaktioner med dem %-vis i forhold til master/visa?

MVH

Henrik Krogh

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 23:02

Det kunne være ret interessant med noget statistik på udbredelsen af Diners og AMEX blandt danske brugere.

Er der nogen der ved, hvor det kan findes?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:34

Jeg tror det er ganske få danskere der kun har et Diners & AMEX. og generelt vel os når i kigger på jeres egen statestik, hvor mange er det så lige der betaler med master. 2 ud af 100, tror ikke i skal regne med at det er mere ved de andre. Men igen, det er blot gætværk herfra. Tror dog ikke det kan betale sig.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 00:15

I vores butik har MasterCard de sidste 6 måneder haft en andel på ca. 6% af alle kortbetalingerne. Hvis der kan opnås noget tilsvarende for Diners og AMEX er det bestemt interessant.

En stor del af vores kunder er erhverv, hvilket sikkert forhøjer andelen af Diners & AMEX i forhold til udbredelsen blandt alm. forbrugere. Jeg har bl.a. stødt på en virksomhed, hvor de ikke havde Dankort, men udelukkende MasterCard.

Muligheden for gratis kredit i forbindelse med kreditkort tiltrækker sikkert også nogle ekstra kunder. Vi betaler kortgebyret, så det er ikke dyrere for kunden at betale med kreditkort.

Det kunne være interessant at høre om andres erfarringer med, hvordan andelen af Diners & AMEX klarer sig i forhold til MasterCard.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:35

Hej

Vi har Diners i ca. 1 år nu og det er omkring 1½ % af vores omsætning på legetøj der kommer den vej.

Mvh

Erik

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:38

Jeg tror det er vigtigt at tænke på, at bare fordi en kunde betaler med Diners fordi man tilbyder det, betyder det jo ikke at selv samme kunde ikke har et dankort. Kunden vil selvfølgelig vælge diners, hvis de kan, fordi de får krediten. bare lige et lille imput fra mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)