Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af flødeboller?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dorthe:

Her er så min egen profil..

Jeg kan desværre ikke lige huske hvor mange vi sprøjtede op på en dag...

Men når du er oppe i sådan en størrelses orden ville jeg nok som du selv nævnte få en maskine til det. på mit job ved jeg at vi lige har fået lavet en speciel  bygget maskine til vores behov det er nogen i sverige som har konstrueret den.. jeg kan lige finde ud af mærket på maskinen og så kan du jo evt tage kontakt til dem og høre hvordan og hvorledes med sådan en maskine du skal bruge...

Mvh Dorthe

Hej, fu meget gerne finde ud af hvad maskinen hedder.. Det vil være en kæmpe hjælp.. Jeg ved det er muligt at lave en flødebolle uden bund.. Det er bare lige at finde det rigtige firma der kan lave/ skaffe sådan maskine..
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender mærket på mandag og vil så skrive det herinde.

syntes bare at en flødebolle uden bund kan blive meget vammelt at spise alene.. men det er jo også kun mening. ;-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dorthe:

Jeg kender mærket på mandag og vil så skrive det herinde.

syntes bare at en flødebolle uden bund kan blive meget vammelt at spise alene.. men det er jo også kun mening. ;-)

Dorthe:

Jeg kender mærket på mandag og vil så skrive det herinde.

syntes bare at en flødebolle uden bund kan blive meget vammelt at spise alene.. men det er jo også kun mening. ;-)

så har du ikke smagt dem her ;)
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hihi nej men ved hvad skum skal bestå af for at være flødebolleskum... men du må da gerne sende mig en så skal jeg nok vurdere den :-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe det kan vi måske nok finde ud af.. Har du nogen ide om hvad 100g koster alt lave??
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

nej ikke udfra din opskrift men udfra en opskirift kan jeg hurtigt kalkulere hvad prisen er..

Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen form af smag tilsat i din opskrift? Udover vanilije ? ;-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dorthe:

Har du nogen form af smag tilsat i din opskrift? Udover vanilije ? ;-)

Har opskriften der hjemme., kan lige sendeden når jeg kommer til computeren.. Det lyder til du har styr på flødeboller ;) - hvor i landet er du fra??
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg stod for at lave flødebolleskummet på Toms så har været til mange møder ang hvordan man får en god smag uden den er for vammel... Lidt forstand har man vel altid på råvarer som uddannet bager :-)

Jeg er fra Storkøbenhavn..

Dig?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er fra Jylland.. Men er til tider i københavn., det kunne være man skulle kigge forbi din bager og få en lille sludder.. ;)
Mvh FLØDEBOLLEN.
Side 3 ud af 5 (41 indlæg)