Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af flødeboller?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej amino'er :=) Jeg har i lang tid gået og tænkt på at starte min egen flødebolle fabrik, af en speciel type flødeboller der er rimelig unik, jeg har allerede to kæder der er meget interesseret i at aftage mine vare hvis jeg springer ud i idéen. Derfor vil jeg meget gerne ha' hjælp fra amino's bruger om hvordan man kommer i kontakt med et firma der laver maskiner til at producere flødeboller? Mvh Flødebollen :)
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder da godt nok spændende, men burde det ikke være bedre for dig, hvis du fik fat i Sommerbird og spurgte til hvor de fik lavet deres flødeboller, da jeg tror at dine vil være nogen lunde i samme kvalitet..

Tror ikke at du selv skal begynde at opsætte en kæmpe produktion og derved fæste en masse penge i udstyr.. Der skulle du få dig en samarbejdspartner, der kan lave flødebollerne og så kan du bruge din tid på at sælge flødebollerne ind til kæder og butikker!

Hvis du virkelig selv vil købe alt til produktionen, så ved jeg godt nok ikke hvor du skal skaffe dem, men igen.. Prøv at find ud af hvilke firmaer der producere flødeboller og spørg til hvem deres leverandør er!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej KennM, Problemet er at hvis jeg går til alle de kendte flødebolle producenter, og fremligger min "idé" så går der ikke mere end en måned så har de efterlignet det produkt jeg havde tænkt mig. Derfor vil jeg gerne undersøge mulighederne i at købe/lease nogle maskiner. Jeg har endnu ikke en idé om hvor meget sådan nogle maskiner koster, men jeg har en million som jeg klar til at invester i projektet, og mund ikke banken vil låne mig lidt når jeg stiller privat sikring for pengene. Så derfor vil jeg gerne finde nogle priser på sådan nogle maskiner så jeg kan få lavet mig et budget og se om idéen holder. ps. tak for så hurtig svar :) Mvh Flødebollen
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid lave en aftale med en producent, som gør at de ikke må kopiere din ide eller fortælle den om andre.. Jeg kan ikke præcist huske hvad den aftale hedder, men det er der andre der ved.. På den måde risikere du ikke at nogen bare stjæler din ide!

Men igen, hvis du skal have fat i nogen priser, så tag fat i nogen producenter og find ud af hvem deres leverandører er.. Der behøver du jo ikke fortælle hvad din ide går ud på!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis jeg ringer til de forskellige producenter og spørger dem lidt indtil hvem der levere deres maskiner, tror du ikke at de så siger at det vil de ikke fortælle?
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at læse her,  - og ham kunne du prøve at maile/ringe til Wink

Michael

Ps. det er chokaldemaskiner du skal google....

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej dyrebilen.dk Jeg prøver at give dem et kald med det samme, Mange tak..
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder mig helt gratis til at teste dine flødeboller. Både i kast og smagskontrol :-)

Jeg ku ikke lade være...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få fingre i en overtræksmaskine kan du starte en ganske habil produktion op. Jeg tror ikke der eksisterer deciderede "flødebollemaskiner".

Så det du skal have fat i er ganske almindeligt udstyr til chokoladeproduktion - navne på producenter og grundlæggende indblik i metoder burde kunne fåes ved en lille research-tur til et par producenter og et par åbne øjne.

Toms arrangerer ture for almindelige mennesker - lur mig om ikke Summerbird eller andre mindre producenter også gør det.

Du behøver jo ikke sige du kommer for at "udspionere" dem. Du er bare en chokoladeglad fyr på udflugt med familien ;)

 

Her er i øvrigt et link til en producent af udstyr: http://www.aasted-mikroverk.com/index2.html

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Jeg tror ikke der eksisterer deciderede "flødebollemaskiner".

Måske findes der ikke færdige maskiner men sjovt nok findes der faktisk en del patenter på det at fremstille flødeboller, så pas på du ikke kommer galt afsted.

Mvh

Ravn

 

 

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)