Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ret til et ord i et domænenavn

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Lagersalg123 - JEN:
Nice, får jeg 1/1000 af omsætningen for det gode navn? så skal jeg ikke arbejde mere hehe Smile

Arbejde? hvad er det? Jeg fordriver bare tiden med min hobby ;)

Ja netop hehe samme her, som du ved.. btw har nu fået godkendt et af mine produkter i EU til salg som fødevare, og er den eneste i Europa der har det som økologisk hehehe this is a nice day..

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34

YesBeer

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:32

Niels:

YesBeer

Pas på med at brug det ikon i lige præcis dette emne da det ligner en Bayersk fadbamse, og det kunne godt med ebay øjene se ud som om at du er ude på at provokere.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:41

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Pas på med at brug det ikon i lige præcis dette emne da det ligner en Bayersk fadbamse, og det kunne godt med ebay øjene se ud som om at du er ude på at provokere.

Jamen de kommer bare, så skla jeg nok give en fadbamse.... sådan klarer vi den slags småproblmer :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:10

Niels:

Jamen de kommer bare, så skla jeg nok give en fadbamse.... sådan klarer vi den slags småproblmer :)

Niels, du er jo skidefuld.

Hmmm, det må jeg lige udnytte! Hvad er konceptet bagved 10centbay - det kan vel ikke være så meget andet end at I forlanger en provision / kommission på 10cent per solgte varer.

Kunne I ikke kalde det for noget andet som andre også er inde på i emnet. Det er fint nok med 10cent  - og så et kort tillægsord der fortæller kunderne at man kun skal give 10cent i omkostningsgebyr for at få solgt en varer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:19

Jeg har en rigtig god ven der hedder "Bay" til mellem navn.

Jeg vil væde min gamle cykel på at han godt må lavet et aktions site der hedder www.bay-aktioner.dk.

Men efter at der er faldet en dom der siger at internnettet ikke er et offentligt rum, så kan jeg da godt blive i tvivl.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:34

Peter Lauge:

Jeg vil væde min gamle cykel på at han godt må lavet et aktions site der hedder www.bay-aktioner.dk.

Men efter at der er faldet en dom der siger at internnettet ikke er et offentligt rum, så kan jeg da godt blive i tvivl.

Jeg kender et kærestepar der hedder Brian 'And' Yvonne.

Jeg kender et kærestepar der hedder Brian 'And' Yvonne. De vil gerne giftes i år 2020, men de har ingen dadler, så derfor har de lavet en lille auktionside hvor de kun forlanger 10cent per solgte varer - når de så har skrabet en masse penge sammen via hjemmeside, så afholde et kæmpebryllup som man kan se på youtube - det er sgu da en fed historie.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:48

Niels, du er jo skidefuld.

Så har de godt nok puttet noget i mælken

Hvad er konceptet bagved 10centbay - det kan vel ikke være så meget andet end at I forlanger en provision / kommission på 10cent per solgte varer

10 cent for at oprette en annonce.... derudover ekstra hvis den skal være fremhævet osv. Men det har vi ændret nu så nu afhænger det af salgsprisen :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:05

Peter Lauge:

Ja du kommer sikkert ikke til at miste din cykel på det væddemål, det er vi enige om. Men som sagt afhænger det jo af situationen. Jeg hedder f.eks. Kim, men det betyder jo ikke jeg må lave en virksomhed, der fremstiller snacks, og kalde den KIMs. Det man så kan diskutere er om jeg må starte en virksomhed op, der sælger computerchips, og kalde den KIMs Chips. Det må jeg sandsynligvis ikke, men pointen er at det afhænger af sammenhængen. Og i den her forbindelse er der jo ikke nogen tvivl om hvorfor man har valgt at kalde sit auktionssite noget med Bay - det er naturligvis for at snylte på eBays omdømme.

Så hvis vi skal udlede nogle tommelfingerregler af denne tråd, vil jeg igen henvise til Lagersalgs genialt tørre kommentar om "hånden på hjertet". Dvs. tommelfingerreglen er at hvis man godt selv ved man udelukkende bruger et bestemt navn eller logo for at snylte på andre, så står man sgu nok ikke med jordens bedste "sag" Skype-Smile

P.S. Lige et stykke sjovt KIMs-trivia, her på en overskyet lørdag. Nogen der ved hvilket navn KIMs Peanuts oprindeligt blev markedsført under? Skype-Giggle

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)