Ja, har kontaktet Google for at høre nærmere om årsagen. Har ikke gjort noget bevidst "ulovligt". Og søger jeg på "banned pages" på searchenginegeenie.com er der ikke noget der tilsiger at jeg er helt ude. Bare relativt langt nede på listen, men det er jo snart ligeså nederen...
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Tror måske det er en robots.txt bug. Har været inde i webmaster tools, og har en del sider som tilsyneladende ikke bliver fundet korrekt af Google pga en robots.txt.
Nogen af eksperterne som kan hjælpe med at fjerne det hø? Der er ikke noget jeg prøver at skjule fra Google. Spiller med åbne kort :-)
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Tror måske det er en robots.txt bug. Har været inde i webmaster tools, og har en del sider som tilsyneladende ikke bliver fundet korrekt af Google pga en robots.txt.
Nogen af eksperterne som kan hjælpe med at fjerne det hø? Der er ikke noget jeg prøver at skjule fra Google. Spiller med åbne kort :-)
Under Webcrawleradgang kan du teste dn robots.txt fil. Så kan du se om Google Bot kan læse dine sider elle ej. Du får endda besked om hvor blokeringen ligger i robots filen.