Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ny Revisor på Frederiksberg eller i omegnen :)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hænger slet ikke med. Tråden på min computer har sidste indlæg 1/6-2010 - og her kommer så et svar 26/3-2012 - viser min computer noget forkert?

Jeg kan heller ikke se noget som helst der angiver nogen Chr. Lysehøj eller skjult reklame, men der var da mange der bød ind med pris! - Er der noget galt med hvordan min computer viser tråden, så der opstår huller?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

der var tidligere på dagen en der havde genoplivet denne tråd, det er sådan det hænger sammen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

aha - usmart hvis man så har fjernet det indlæg som Peter svarer på, han kommer jo til at se fjollet ud, og vi andre fatter ikke en DYTSmile Jeg kan i alle fald ikke se hvad det er svar på

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mig der havde skrevet indlægget. Det er blevet fjernet og min brugerprofil blev endda slettet.

Jeg fandt denne tråd ved en Google søgning imens jeg researchede revisorer i området til mig selv. Siden tråden kommer øverst på søgeresultaterne, gætter jeg på at der er rigtig mange der stadig læser den. Derfor ville jeg mene at det er relevant med et friskt pust af et opdateret indlæg til alle dem, der står med samme spørgsmål i dag.

Jeg delte ud af den research jeg har samlet om revisorer og opfordrede til diskussion omkring emnet. 

Efter min mening bør sådan en tråd jo holdes i live hvis folk stadig læser den i håb om at finde relevant og opdateret information, hvilket de gør - og det er jo lige præcis hvad indlægget var.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder underligt den skulle komme øverst, men du må jo respektere reglerne herinde. Du har et horn i siden på en revisor, men på Amino må man ikke hænge nogen personligt ud. Det er totalt umuligt at få orden på ting, på en måde hvor retfærdigheden sker fyldest, hvis man må hænge personer og firmaer ud.

Der opstår masser af konflikter hver dag, og Amino er helt enkelt ikke beregnet til det. Der må man til diverse råd og foreninger og klagenævn som der findes en del af - eller man må lægge en sag an ved domstolene.

Tillod Amino kritik af enkelt personer, ville det ende - som du jo faktisk har set - som en ren slagzone - og ingen udenforstående ville ha chance for at bedømme hvad der var op og ned, og måske blot vælge at fravælge en virksomhed, helt uden sikkerhed for nogen form for retfærdighed. Den person der klager - har ingen risiko i princippet - den virksomhed der hænges ud - retvist eller ikke - kan have alt på spil

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Peter.

Jeg vurderede ikke revisorfirmaets kvalitet eller tjeneste. Jeg videreførte de oplysninger, jeg har fundet frem i håb om at hjælpe dem, der sidder med de samme spørgsmål som mig selv og for at genoplive en tråd, der uden tvivl stadig bliver besøgt af mange, men hvor det nyeste indlæg er mere end to år gammelt.

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nei, Cookie. Du må have misforstået et eller andet. Jeg har ikke kritiseret nogen. Mit indlæg var positivt betonet og informativt. Måske du blander denne tråd med en anden.

Jeg ved ikke om det er muligt på nogen måde at se det indlæg, jeg skrev eller om det er blevet helt fjernet. Men så ville du forstå :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

pjottur....Hvorfor hive en 2 gammel tråd frem, og lovprise et revisionsfirma, som du efter eget udsagn kun

kender på papiret?

Enten er du selv ansat hos dem.....eller også har du et formål med det.

Og dette formål forstår jeg bare ikke.

Synes bare, at det ligner skjult markedsføring af værste skuffe!

 

MvH

Peter

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

pjottur:
Nei, Cookie. Du må have misforstået et eller andet. Jeg har ikke kritiseret nogen. Mit indlæg var positivt betonet og informativt. Måske du blander denne tråd med en anden.
jeg kan godt blande det sammen med anden tråd - et eller andet må så ligge til grund, enten at det var reklame som man skal være plus medlem for eller andet - jeg kan bare godt ha mixet to tråde ud fra at du også fik slettet din profil.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan godt blande det sammen med anden tråd - et eller andet må så ligge til grund, enten at det var reklame som man skal være plus medlem for eller andet - jeg kan bare godt ha mixet to tråde ud fra at du også fik slettet din profil.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)