Jeg går udfra at hvis du besvare denne tråd eller tager kontakt til mig pga. af denne tråd at du ejer dit eget telemarktings firma og ved hvordan man sælger via telefon B2B. Jeg søger et langvarriget samarbejde med et telemarktingsfirma, gerne fra trekantsområdet, dog ikke et krav. Det som I skal sælge er en årsaftale hvor de får markedsføring et helt år hver anden uge på sitet. Det helt unikke ved dette er at det er niche kunder i skal sælge til, og det er hvor alle deres kunder er så deres markedsføring her kan aldrig rammes bedre end her, så det er et meget stærk medie for kunden. Års aftalen er faktisk ret billige for dem, det kan aldrig lade sig gøre at få mere for pengene andre steder end her. OG DET ER RIGTIGT. Når I sælger denne type årsaftale, vil I få nogle forhandlings værktøjer som gør i nemmere kan sælge dem. Jeg vil ligeledes altid står tilrådighed for oplæring, træning og sparring omkring dette produkt i skal sælge hos jer. Aftalen er vedvarende , og det vil i dette tilfælde betyde at den holder aldrig op og gør I arbejdet godt nok, ja så vil I jo have en fast ordre herfra. Der kan maks sælges 1960 års aftaler til dette sitet, og de skal alle fornyes/sælges igen efter 1 år, og det bliver nemt.. Derfor kan den skrape af jer hurtigt se, at dette hjul altid ville køre. Så om den skal køre ved jer, må vi jo se nærmere om! Hvis dit firma har 2 sælger til at side fast med kun dette, vil dit firma have 20.000 i omsætning pr. uge, og det er endda lav sat. Jeg har valgt ikke at opgive hvilke sitet det er endnu, og det vil jeg heller ikke gøre før at jeg har valgt dem om jeg vil gå i videre dialog med. Ser frem til at høre fra den rette samarbejdspartner.
|
Hej Jesper
Prøv at tage kontakt til Aarhus Marketing - http://www.aarhusmarketing.dk
De sidder, som navnet lidt antyder, godt nok i Århus men det kan sikkert også gå an. - Det er Henrik du skal have fat på.
Jeg kan varmt anbefale dem!