Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed i Sverige.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg er en ung ihærdig iværksætter, som elsker at være på den anden side af øresund. Og derfor gerne vil starte virksomhed derover. Vi har fundet et online koncept, så holder og ikke eksisterre på det Svenske marked endnu.

Så derfor vil jeg enlig høre om det smarteste er at flytte derover og blive Svensk statsborger, da jeg har været det før og været bosat der i 4 år, er det ikke noget problem at få statsborgerskab. Eller er det smarteste at blive på dansk grund og drive virksomheden herfra..

Med Venlig Hilsen
Daniel.

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det är faktiskt hugget som stucket...

Personligen tycker jag att om du nu ska driva en verksamhet i Sverige så är det enklare att med svenskt personnommer och svensk folkbokförd adress bilda ett bolag än att göra det från dansk mark - jag vet, jag har precis gått igenom det hela. Och dessutom behöver du inte bli svensk medborgare för det, men du får nog räkna att svenska skattemyndigheten gärna kommer att vilja ha ett "skuldfrihetsintyg" från Skat Danmark om att du inte är skyldig danska staten några skatter eller sociala avgifter. Sen är det bara att köra i gång.

Hälsningar

Stefan Kalmar

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)