Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forside af website

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Mange tak for din tilbagemelding.

Det vil jeg helt sikkert gøre - altså skrive en artikel, som du kan poste på din hjemmeside.

Jeg brygger noget sammen og vender tilbage til dig ASAP. Jeg er sikker på, at det er noget mange af dine brugere vil kunne få stor glæde af.

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:41

Jeg synes den er flot, men den der røde farve er ikke god!

Jeg ville finde en complementary farve til din blå i toppen

http://kuler.adobe.com/#themes/mostpopular?time=30 er ret god til det!

Jeg ville også putte en lineheight på siden.. jeg synes teksten er lige lovlig rodet :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:49

Hej Rasmus,

Flot side, dog synes jeg der mangler lidt liv i den mht. farver eller ligende.

Udover det synes jeg siden er god, og med brugbar information Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:37

Tak for jeres feedback. Jeg vil straks gå igang med at få fjernet den røde farve og istedet finde en mere passende farve. Derudover vil jeg lege lidt med skrifttypen, for I har ret helt i, at det ser lidt rodet ud. Tror også jeg vil have lavet overskrifterne til en anden farve - det kigger jeg lige på.,

Mht. artiklen, så glæder jeg mig til at modtage den. Du kan bare sende den til rasmus[at]hoeks.dk, så skal jeg nok sørge for at den bliver læst :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 18:47

Tror faktisk det vil give et roligere billede, hvis boksene i de to rækker med nyheder var lige høje.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:47

Per Thomsen:

Tror faktisk det vil give et roligere billede, hvis boksene i de to rækker med nyheder var lige høje.

Det tror jeg du har ret i. Tak for dit indspark, Per.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:01

Jeg ville overveje at emneinddele dit indhold.... Når jeg skimmer ned igennem forsiden støder jeg på så forskellige emner som "Joomla for begyndere", "SEO", "Håndtering af webbureau" osv. osv.... En overordnet inddeling i f.eks. "Joomla" og "Webdesign Generelt" ville gøre underværker.... Man kan så videre inddele i "Joomla for begynder", "Øvede" osv.... og videre endnu i "SEO specifikt i forhold til Joomla"....

Pointen er at det handler om at give dine brugere et overblik over dit indhold istedet for bare at læsse hele "lortet*" i hovedet på dem med det samme.

Så lav en overskuelig navigation på dit site, hvor dine brugere hurtigt kan danne sig et overblik og finde frem til det de nu har brug for. På den måde bliver dit site også langt mere dynamisk, da du, istedet for at have 200 ting på forsiden, kan fokusere på nogle enkle artikler, der løbende kan udskiftes/opdateres - seneste og mest læste er et oplagt sted at starte.

* Jeg bruger begrebet "lortet" som en sprogblomst - jeg mener bestemt ikke dit indhold er noget lort Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:03

Fama:
Jeg bruger begrebet "lortet" som en sprogblomst - jeg mener bestemt ikke dit indhold er noget lort Smile

Den er jeg helt med på. Og tak for feedback. Det du pointerer er faktisk en af mine største problemer med sitet lige nu. Jeg skal nemlig lige præcist have delt det op i nogle letforståelige kategorier. Det vil jeg kigge nærmere på.

Tak :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:11

Rasmus Hoeks:
Jeg skal nemlig lige præcist have delt det op i nogle letforståelige kategorier.

Nu ved jeg ikke hvordan du griber det an.... Men hvis jeg skulle komme med et par forslag.... Ja så vil jeg anbefale dig at kigge på andre lign. fora - der er jo en del større udenlandske fora, med fokus på Joomla. Siger ikke du skal plagiere... Men det er nok ikke en skade til, at lade sig inspirere af deres emneinddeling.

Du skal bare være opmærksom på at mange af dem bærer tydeligt præg af at være mest brugt af relativt kvalificerede brugere, så fokus er ikke altid på nybegyndere (som jeg fornemmer dit fokus er). Men prøv at se hvordan andre gør og hvad de har succés med - det er nemlig skidesvært, at spå om hvad ens brugere nu synes er fedt eller ej. Så kan man trække på andres erfaringer er det ikke noget man skal kimse af.

Derudover er der naturligvis også Google, som er en fremragende kilde, til data om hvad pokker folk render rundt og søger på. Den information er også guld værd i forhold til designet af dit site.

Lige en tilføjelse... Du skal naturligvis også kigge på de forskellige fora, på de Joomla-sites, du støder på. Dvs. hvis der er 300 spørgsmål i hvert forum om hvordan man ændre skrifttyper, så er det nok en god idé, at indrette din navigation herefter.... F.eks. kan jeg se på dit eget forum, at forskellige spørgsmål om templates går igen en del gange - det ville måske være en idé at lave et seperat menupunkt, der omhandler templates. Istedet for at "gemme" dit lidt af vejen sammen med grafik og CSS.... Eller slet og ret lave et menupunkt, der hedder "Design".

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)