Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail hacket...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu kom dagen så hvor min mail blev hacket, efter godt 7 år har jeg brugt min email sejeste@hotmail.com og nu er den hacket.

Hvad kan jeg stille op?

Når jeg på hotmail.com prøver at trykke "Har du glemt din adganskode?", så kommer den frem med 1 valgmulighed, og det er at jeg kan sende en vejledning til nulstilling af adgangskoden til min email, sejeste@hotmail.com, som jeg jo ikke har adgang til?!?!?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:38

Prøv at gå ind på denne side

Din hotmail adresse skulle gerne være identisk med dit Windows Live ID.

Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:06

Hej Emil

Jeg har også haft uønsket besøg på min webmail, jeg blev nysgerrig og urolig for hvor omfattende det var.

Hackeren brugte mine kontaktpersoner til spam udsendelse og ændrede min personlige email signatur til hans spam skrammel.

Jeg har nu brugt noget tid og flere meget klogere hoveder end mig og konklusionen var i mit tilfælde at det var en spamrobot, som havde skaffet sig adgang for at misbruge kontaktpersonerne, balladen var isoleret til at have foregået på webmailen og var sandsynligvis enkeltstående.

Jeg ved ikke om det er samme symptomer du er ramt af, men jeg ville lige dele ud af min irriterende erfaring.

Håber du får løst adgangsproblemet uden store problemer.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:28

Finn Pedersen:

Jeg har nu brugt noget tid og flere meget klogere hoveder end mig og konklusionen var i mit tilfælde at det var en spamrobot, som havde skaffet sig adgang for at misbruge kontaktpersonerne, balladen var isoleret til at have foregået på webmailen og var sandsynligvis enkeltstående.

Jeg fik lige en måske ny sikkerhedsidé nu hvor du nævner at det er en spamrobot der havde skaffet sig adgang, måske er idéen ikke helt ny, men det bare et eksta lag af sikkerhed, nemlig CAPTCHA

Her går min idé ud at udover man skal skrive sit

Brugernavn og kodeord - så skal man også udfylde CAPTCHA-koden - ellers får man ikke adgang.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:44

Hej det der lange navn

Ja og tak, det er løsningen, jeg skal lige gruble over hvordan jeg får lagt captcha laget ind når jeg benytter en af de store webmail udbydere.

Det er egentligt mærkeligt at gmail og live ikke har denne mulighed som færdig løsning for deres brugere, når problemet er ved at have stort omfang.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:56

Finn Pedersen:

Hej det der lange navn

Ja og tak, det er løsningen, jeg skal lige gruble over hvordan jeg får lagt captcha laget ind når jeg benytter en af de store webmail udbydere.

Det er egentligt mærkeligt at gmail og live ikke har denne mulighed som færdig løsning for deres brugere, når problemet er ved at have stort omfang.

De bedste hilsener

Italien Finn

Tja, man kan jo bare sende dem en mail til deres forslagskasse hvis de har sådan en. Ja, det er utroligt mærkeligt, men de har så tilgengæld en indikatorboks der fortæller om ens valgte sikkerhedskode er svag, medium eller stærk.

Jeg tror at med min "nye" teknik kan et svagt kodeord i kombinationen være endnu svære at knække end med et stærkt kodeord, uden CHAPCHA - det er i hvert fald min påstand, og faktisk en lille sjov og tankevækkende en af slagsene.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)