Det er mere et rigtigt forum jeg søger, som amino er bygget op med flere emner og tråde
Du kan da sagtens have masser af tråde og emner, se eksempelvis den danske wordpress forum som er bygget op om BBpress: http://wordpress.dk/forum/
De øvrige ekstra lækre detaljer og usabilityen som Amino har, skal du dog nok ikke regne med at kunne sætte op selv og få samme kvalitet som Amino uden at købe software og hjælp udefra. Der er ikke for sjov at Amino softwaren koster en kvart million i licens eller så noget + en masse arbejde og kodning.
Husker ikke de præcise tal, men det er knald dyrt ihvertfald :)
Men mindre kan selvfølgelig også gøre det, og jeg synes BBpress er udemærket bud, hvis det skal bygges ovenpå Wordpress. Designet og wordpress templates kan der så vælges andre og smukkere designs end lige wordpressdk har valgt
ja, men Amino forum'et bygger såvidt jeg ved stadig på Telligents Community Server, og det er den som jeg snakker om koster de der par hundrede tusinder eller hvor meget det er. Så er det muligt at nogen kan nøjes med lidt mindre avanceret løsning og laver noget der ligner lidt. Det handler jo også om hvor "stort" det skal være og blive :D
Jeg har prisen fra Thorborg himself + jeg selv har været i dialog med Telligent for priser, så den er god nok !
ja, men Amino forum'et bygger såvidt jeg ved stadig på Telligents Community Server, og det er den som jeg snakker om koster de der par hundrede tusinder eller hvor meget det er. Så er det muligt at nogen kan nøjes med lidt mindre avanceret løsning og laver noget der ligner lidt. Det handler jo også om hvor "stort" det skal være og blive :D
Jeg har prisen fra Thorborg himself + jeg selv har været i dialog med Telligent for priser, så den er god nok !
Det lyder ikke vildt dyrt nu har jeg jo spredt mine sider på 14 server om et par 100 år har jeg fyldt alle op
skal nu bare have indhold på alle siderne finde ud ad hvad fyldes på alle domænerne jeg har lidt over x antal domæner
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows