ER dit livs store drøm at kunne leve af din kunst og kreativitet..... så brug lige et par minutter til at læse dette og måske det er tid lige nu og idag at du skal handle på dit livs drøm....vi ved aldrig hvad imorgen bringer ...
1 )Har du svært ved at gennemskue hvor du skal starte og hvilken rækkefølge du skal få tingene gjort i - hvor og hvem vil købe min kunst...og kreative produkter...?? Nu har du måske hjemmeside - men hvorfor køber kunderne ikke i lige der ???
2 )Har du brug for at sparre og netværke med andre kreative - og blive inspireret om hvilken muligheder du selv har og indeholder....og har du brug for at kunne se og tro på at alt er muligt...
3 )SÅ er det måske tid til at du handler og beslutter dig for at afprøve dine drømme i det her liv...der sker ihvertfald ingenting hvis du ikke gør noget...smiler...
DU har nu mulighed for at gøre noget ....
1) Det er nu sidste chance inden torsdag at være med for start på LEV AF DIN KUNST - HVIS DU VIL kl. 16-20 på Lynfabrikken i Århus. Hvor underviser er billedkunstner Dorthe Walbum - idé og stifter af danmarks største netværk for kreative - englebasserne.dk. Med mer end 8 års egen erfaring i at leve af sin kunst - og med personlig indsigt i hvordan vi tiltrækker det vi ønsker os .....
2) Hvad er det præcist du får med dig - og din garanti. Du får alle de praktiske værktøjer og øvelser der skal til for at få lavet din egen kreative handlingsplan - holde fokus og styr på det hele. Du kommer igennem Nyhedsbreve, web-site, Facebook, Udstillinger, Netværking og blogging, og hvordan du gør dig synlig og hvordan du får solgt dine produkter. Du får et kærligt sparket bagi - men du skal selv gøre arbejdet. Får et fantastisk inspirerende netværk blandt lige sindede - og enfast kreativ kollega der følger dig i hele forløbet. Du vil få den inspiration og ikke mindst troen på at alt lykkes og du selv kan skabe dig alle de muligheder du kan fantasere om.....og være i det rette "POWERFLOW".....
3) Udtalelser fra flere deltagere fra Københavner holdene er flg." som kunstner og kreativ har jeg fået lige de værtøjer jeg står og mangler"....og Dorthe Walbum som underviser " altid glad og frisk..med en fantastisk inspiration og så ved hun hvad hun taler om"...."omkring energien på holdet - så blir det bedre og bedre jo tættere vi er"....og hvad betydning netværket har ...."kort sagt alt - god sparring på fremtid-leverandører og erfaringer"...." alle muligheder" er tilstede udtaler Carina Heckser - www. check-ti.dk
5) Succesfest - det er der skal til - hvor alle holdene i hele landet har mulighed for at mødes den 23. august til fest og masser af succeshistorier.......
6) Det er fantastisk at inden for så kort tid og at der er så stor efterspørgsler på hvordan man kan leve af sin kunst - så nu er vi 10 og der er kun få pladser tilbage . Så join os gerne - og styrk troen i det jydske hvordan man kan leve af sin kunst.
7) Hvad gør jeg nu - jo du sender en sms på 20 73 13 97 - og blir kontaktet af Dorthe Walbum eller på mail@englebasserne.dk
Det er total risikofrit at tilmelde sig og starter allerede med på torsdag - du har 14 dages garanti, inden for hvilken du bare kan sige " at det er ikke lige mig " .SÅ nemt er det.
LEV AF DIN KUNST - HVIS DU VIL.....har fået sit eget FANsite på Facebook. Her vil der løbende komme gode tips og råd - workshops og andet input til hvordan du lever af din kunst.facebook.com/levafdinkunstLEV AF DIN KUNST - HVIS DU VIL workshops kombiner dit eget forløb i hele landet.....- sms 20 73 13 97 hvis du vil vide mere
Opstart af kommende hold - Århus 27. maj - Bornholm 26. august - Fyn 31. august - København 6 september