Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vores web-shop klar, vi er en virksomhed der sælger døre og vinduer og har gjordt det i 5 år og har nu fået lavet en side hvor man kan bestille og beregne priser.

Hvad syntes i om den...www.doorwin.dk

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:07

Hej Yngve1602

Jeg vil tillade mig at komme med roserne først

Let overskuelig, fedt design og nogle super flotte produkt pages.

nu til risene.

der er for mange farver på dit website, at bruge en anonymous stock photo model borjer anyways i min verden for useriøstiet

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 16:18

Hej Zigzag12

Tak for dine svar,jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med at bruge en anonymous stock photo model borjer

kan du lige forklare det tak..

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:38

Jo selvfølgelig kan jeg det! jeg mener bare hende der telefon damen på din forside!

Se at få hende fjernet

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 16:43

Nå ja, det vil vi lige få set nærmere på...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:53

Flot overskuelig side..

Synes den gule farve genere, ved godt det er noget halløj tilbud, men passer ikke ind..

Den blå farve er for skarp til det grå.

Blot min mening

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 18:15

Hvad farve kunne være istedet for den gule, vi vil gerne have et sted hvor folk ser det,jeg vil samtidig sige at vi sælger mange vinduer som det men det er rart med noget respons ris/ros

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:55

Overordnet set en rigtig flot og dejlig overskuelig side. Jeg kan rigtig godt lide, at I har detaljebilleder med af vinduerne.

Jeg er enig med de andre kommentarer:

- Se at få fjernet hende telefondamen. Hun virker forstyrrende, og det er efterhånden noget af en kliché med et micro-stock billede af en ung smuk telefondame.

- De blå farver er lidt for skrappe i forhold til den meget neutrale side. Prøv at skrue ned for saturation og gøre dem lidt lysere, så tror jeg, at det kommer til at se rigtig godt ud. Jeg mener stadig, at blå er den rigtige farve at bruge.

- Det gule område er alt for dominerende. Jeg ved godt, at det er et tilbud, men det ser altså - øhh amatør-agtigt udSmile (Sorry) En af grundene er, at der ikke er nogen ramme rundt om, ligesomm på et par af de andre felter. Derudover er den lyseblå skrift i linket svær at læse. Jeg tror, at problemet er, at I bruger brødtekst-font på den gule baggrund. Når man ser gule reklameskilte er det ofte noget med store overskrifter. På en eller anden måde mangler der også en overskrift i den gule kasse. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg skalforeslå som alternativStick out tongue

- I kan med fordel dæmpe den blå-tyrkise baggrund i "produktinformation". Den er meget dominerende.

- Jeg savner en indikation af fragtpriser, uden at man skal igennem bestillingen.

- Jeg tror, at nogle billeder af monterede vinduer i flotte huse ville kunne give siden et løft - f.eks i stedet for hende den skrækkelige telefondame Big Smile Jeg fandt faktisk ikke et eneste billede af et helt vindue.

Jeg håber ikke jeg er for hård......det er altså lidt i småtingsafdelingen.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:58

super flot side Smile

med du kunne med fordel samle en del flere spørgsmål og svar

lave en overskuelige FAQ side med en masse relevante svar og lave på denne side undersider med en masse  underbyggende forklaringer , der er derved mere indhold på siden og man forstår det hurtigere med korte overskuelig forklaringer , og der er mere indehold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Mar 09
Skrevet kl. 20:50

Tak for svar, vi vil prøve med mere info, Hvad med navnet "doorwin" er det noget man husker eller havde noget gammeldags som "olsens vinduer" været bedre?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)