Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville lige hører om jeg kunne få lidt feedback på mit site. Bare mere om der er nogle ting som der kunne laves bedre.... Som det fremgår af sitet, bruger jeg den til at fremvise mine projekter, med henblik på et job eller måske en uddannelsesaftale som grafiker (digital design / multimediedesigner).

www.martinegesoe.dk

Ser frem til at hører fra jer.

Fra 2300 KBH S
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:32

Hej.

Det ser grundlæggende godt ud.

Jeg sidder dog med en lille notebook - hvilket efterhånden ejes af mange danskere.
Idét jeg åbner din hjemmeside ser den meget uoverskuelig ud på 10" skærm.

Jeg er ikke selv ekspert i hjemmesider, men det er da muligt at sørge for den tilpasser sig efter en notebook på 10", eller en iMac på 27"?

Held og lykke fremover.

/ByMeldal

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:21

Hej Martin.

Jeg synes brødteksten flimrer lidt i mine øjne, hvilket kan skyldes skriftstørrelse, fonten, eller at jeg har stirret for meget på skærmen i dag. :-)

Du fortæller en del om dig selv, hvilket er positivt, men jeg mener, du kan lægge en smule mere vægt på at beskrive dine kompetencer.

Held og lykke med det hele og...

mange hilsner,

Mathias.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:46

Synes den ser fin ud henholdsvis på en 13" Macbook pro en Imac 27"

Synes generelt designet ser fint ud og meget rene linjer.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:41

Mere læsevenlig skrifttype og frem med dine referencer på dit arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:29

Lækkert site :0)

Den pink farver i dit logo er fin, men virker ikke optimal, hvor den bruges på resten af siden.

De 2 billeder ved case 1 og 2 ville jeg nok skifte ud med noget, der giver større blikfang.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 07:47

Sitet er nede lige nu :-)

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:49

Hej!

Jeg har lige kørt forsiden gennem Adobe's Browserlab og det ser umiddelbart ud til at der "forsvinder lidt i bunden af siden, når den vises i Firefox 3.0 til Mac...Har ikke testet alle browserne, men det kan du jo selv gøre Smile

Du kan se resultatet af Firefox testningen her:
http://www.creationnation.dk/Billede_17.png

Og du kan se resultatet af IE 7 testningen her:
http://www.creationnation.dk/Billede_18.png

Derudover tror jeg du skal lave logoet lidt mere markant....??

OG så ved jeg ikke om bunden faktisk "forsvinder" hvis man sidder ved en "alm." skærm? (Sidder selv med en 24"). Jeg har lagt et billede op til dig, så du kan se hvad jeg mener...
http://www.creationnation.dk/Billede_19.png

Endelig er det jo altid en god ting at sætte et Favicon ind...det fuldender ligesom siden Big Smile

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:07

Hej Martin,

Tingene ser jo fine ud, men jeg synes en side som denne godt kunne være mere ambitiøs, prøv evt. at søge efter [portfolio sites] på smashingmagazine.com.

Lige lidt teknik, der er nogt galt med fontvalget, og det virker som om den flimre, mit gæt er at du har sat en fast font size, på et eller andet skævt tal f. 11px. Prøv at brug 12 i stedet.

Siden er også for stor, hvilket for så vidt er ok, men med alle de nye subnotebooks, og telefoner med små skærme kunne det være godt om dit layout var mere "elastisk" dvs. tog højde for størrelsen på den viewport som brugeren har.

Personligt flipper jeg også fuldstændigt når jeg ser lilla brugt som markør, et link skal være blot eller i det mindste en af standardfarverne, alternativt ingen farve, det skal ihvert fald være indlysende at der er tale om et link.

Din menu ser også ud som om den kunne trænge til et touchup virker ulden, og måske skal skrifttypen være lidt større.

Du bør også nok køre dine tekster igennem en stavekontrol.

Men ellers ser det rigtigt fint ud, held og lykke med din karriere, det skal nok blive stort:-)

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen

Dit-Team - E-Handel nemt og hurtigt!

"Vi udvikler nøglefærdige e-handels løsninger

"Vi udvikler Umbraco CMS og ASP.NET baserede hjemmesider

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:49

Normalt er jeg ikke meget for flash sites. Men lige præcis til et design portfolio kan det accepteres. Når det så ser så superlækkert ud, som det gør her så er der ikke meget at brokke sig over.

Det skærer lidt i hjertet at se, at siden er bygget på i gammeldags tabeller, du har brugt <center>-tagget (av..) og brugt style-attributen for meget, men tingene står jo som de skal..

Ellers har jeg kun den sædvanlige SEO-talk. Jeg er slet ikke SEO-ekspert og ved faktisk ikke, hvor god Google er til at søge ind i flash-elementer, men der er i hvert fald et par ting som kan optimeres. Start med Title-tagget. Der skal nogle keywords op.

Se flere SEO-tips som hurtigt kan implementeres: http://www.webconfs.com/15-minute-seo.php

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)