Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ip adresse

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ændre sin ipadresse eller kan man skjule den?

preben

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:14

Hej Preben,

Hvorfor vil du dog skjule din IP-adresse.. og for hvem? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 00:15

Hej Mortenwold

Man kan sagten ændre og skjule sin IP adresse..

Men vil da gerne høre dine planer inden jeg oplyser hvordan, da jeg kan huske der var noget med at du blev lukket ud fra amino..

Men har du gode hensigter fortæller jeg meget gerne hvordan det gøres meget enkelt

MediaHuset

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:27

M.

Hvilken bevæggrund skulle nogen dog have for at ville skjule sig? Og hvad har det dog med Prebens tilstedeværelse på Amino at gøre?  Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 00:31

Hej John

Ja kan ikke se hvad man lige skulle med det, udover at man på annoncelisten nogen gange bare har blokeret IP og derved skal bruge anden IP.

Men preben har sendt mig besked om han bare ville se om vi bar nag til ham, forstår ikke helt..

I forhold til amino, tænker jeg at får man en mdr med blokering kunne man jo bruge anden IP meget nemt og der jeg kom ind over amino med dette

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 00:36

Hvorfor skriver du mortenwold?

Hvorfor skriver du at hvis jeg har rene hensigter?

Tror du jeg ville gemme min ip til amino?

Jeg er startet på en frisk i mit rigtige navn og så vil jeg ikke beskyldes for noget

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 00:40

Preben eriksen:

Hvorfor skriver du mortenwold?

Hvorfor skriver du at hvis jeg har rene hensigter?

Tror du jeg ville gemme min ip til amino?

Jeg er startet på en frisk i mit rigtige navn og så vil jeg ikke beskyldes for noget

Skriver mortenwold, da det jo var tidligere bruger herinde..

Fordi at normalt har man intet at bruge en anden IP.

Siger ikke du vil skjule den for amino

Jeg beskylder dig skam ikke for noget, jeg spørg dig pænt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:40

MediaHuset:

Hej John

Ja kan ikke se hvad man lige skulle med det, udover at man på annoncelisten nogen gange bare har blokeret IP og derved skal bruge anden IP.

Men preben har sendt mig besked om han bare ville se om vi bar nag til ham, forstår ikke helt..

I forhold til amino, tænker jeg at får man en mdr med blokering kunne man jo bruge anden IP meget nemt og der jeg kom ind over amino med dette

Nu vil jeg nødigt inddrages i jeres indbyrdes personlige meddelelser, men jeg synes personligt, at der alligevel skal herske specielle omstændigheder, før nogen med god grund bør tilsløre deres identitet på Amino.

Jeg støtter personligt fuldt ud de Amino brugere, som har givet udtryk for, at de kun vil indgå aftaler med, sælge til eller købe af andre Amino brugere, som giver sig tilkende.
Det er svært ikke at føle at man handler i blinde, hvis man handler med en bruger, hvis profil er på 0 - 80% og som har et anonymiseret profilnavn.

Men folk er måske forskellige.. og nogle vil måske ikke tøve med at handle med eller indgå aftaler med nogen, som helst skjuler, hvem de er. Skype-Smile

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 00:44

Så må du også´kunne svare mig når du nu husker jeg blev udelukket om det som du skrev at jeg ikke hvade rene hensigter jeg blev udelukket?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:47

John Nielsen, Nielco IT :

MediaHuset:

Hej John

Nu vil jeg nødigt inddrages i jeres indbyrdes personlige meddelelser, men jeg synes personligt, at der alligevel skal herske specielle omstændigheder, før nogen med god grund bør tilsløre deres identitet på Amino.

Jeg støtter personligt fuldt ud de Amino brugere, som har givet udtryk for, at de kun vil indgå aftaler med, sælge til eller købe af andre Amino brugere, som giver sig tilkende.
Det er svært ikke at føle at man handler i blinde, hvis man handler med en bruger, hvis profil er på 0 - 80% og som har et anonymiseret profilnavn.

Men folk er måske forskellige.. og nogle vil måske ikke tøve med at handle med eller indgå aftaler med nogen, som helst skjuler, hvem de er. Skype-Smile

Jeg kunne ikke være mere enig med dig John!

Jeg har også fuld respekt for at nogle ønsker at være anonyme eks. hvis der skal stilles spørgsmål om en ansat eller andre følsomme data.

Jeg har før slået på tromme for at Aminoskulle indføre en frivillig CVR/CPR validering.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)