? |
Hej prøv www.web-siden.dk jeg skal nok hjælpe dig, skal det være one.com prismæssigt er de lidt billigere men der er heller ikke de samme muligheder som du får ved vores cms.
Preben
Hej prøv www.web-siden.dk jeg skal nok hjælpe dig, skal det være one.com prismæssigt er de lidt billigere men der er heller ikke de samme muligheder som du får ved vores cms. Preben |
Ville nok også vælge wordpress, nemt at arbejde med, og også mulighed for videre udvikling i fremtiden |
har host så søger ikke en ny!!!!!!!!! Jeg søger lidt hjælp til kodning af wordpress |
Jakub du burde ikke bruge WP-config filen, du burde bare kunne gå ind på din adresse, også opretter den selv en config fil, og du via browseren indtaster det infomation. I din mail fra one.com(en af dem) er der ftp, mail & MySQL infomation. Det er MySQL infomationen du skal taste ind i wp-config filen eller browseren. |
Preben... En God Sag er lukket så jeres side mangler en opdatering.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har One.com ikke 1-click-install af wordpress, som flere af de andre udbydere i samme prisklasse? |
Hej Jakub Nu håber jeg ikke det er for sent, men hvis du bare skal havde smidt noget tekst på nettet midlertidigt, så kan jeg varmt anbefale dig, at kigge på http://www.mono.net (eller yola.com) mener begge er gratis. Samtidigt er de utroligt nemme, at gå til da man selv slipper for at bøvle med teknikken. |