Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner/investor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har 5 gode ideer jeg har arbejdet lidt på de sidste år

 
1 der skaber et nyt behov i et køkken
 
     en køkken producent eller hårdehvidevare producent vil være optimalt
 
1 engangs ting til damer (der forbedrer deres udsende)
 
   der findes noget i den retning men det virker ikke optimalt( dette må være en mia ide)
 
1 ide til software til styring af byggeplads
 
jeg ved hvilke funktioner det skal indeholde og hvordan det skal se ud
for at virke optimalt (det er ikke muligt at lave et bedre system uden at kopiere nogle nye funktioner)
 
1 3/4 prototype af slanke produkt der virker uden fusk
 
en producent inden for køkken grej (glas /stål)
den kan nok patenteres(jeg har lavet en undersøgelse )
 
------------------------------------------------------------------------------
1 usedvanlig stol ( her mangler jeg en til at tegne den så så det bliver muligt for producenten at lave den efter en tegning)
 
håber at få lidt respons
 
mvh flop
 
 
 
 
Tilmeldt 17. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flop.

Herligt med gode idéer. Jeg kan også trække i hundredevis af idéer op fra glemsens afkroge. Idéer jeg mere eller mindre seriøst har arbejdet med, typisk på det tanekmæssige niveau.
Der findes ikke noget mere livsbekræftende og sprudlende, end at få og arbejde med gode idéer. For søren hvor, ihvertfald jeg, kan bruge meget energi på alle disse tanker.
Som jeg læser din beskrivelse, har du også mange tanker og idéer. Og har lige så svært ved at komme videre, end til tankerne og måske lidt research.
På min korte tid hér på Aminodebatten, er jeg begyndt at strukturere mine idéer meget mere. Efter at have læst tusindvis (nå ja, så måske hundredevis da) indlæg hér, er min oplevelse, at dem der kan få idéerne til at rykke, også er dem der udtrykker struktur i deres arbejde. Og samtidig er de  meget åbne overfor hvad de har af idéer, hvor langt de er nået og hvad de har fået ud af det.
Nu er jeg vist ved at fjerne mig fra det jeg egentlig ville sige...
 
Og det er; herligt at høre om alle dine idéer. Jeg kunne da godt tænke mig at du beskriver lidt (meget) mere. Ikke at du nødvendigvis skal udpensle dine hemmeligheder, men jeg har oplevet, at når jeg læser andres idéer og tanker, sætter det gang i MIN fantasi, til at komme videre med mine projekter - altså dem der er kommet længere end til tanken...
Dit indlæg satte ihvertfald gang i nogle gamle idéer jeg har gået og tumlet med.
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 
 
ja måske er det lidt tyndt beskrevet men meget bedre bliver det nok ikke før der er en
 
der tilkendegiver sin interesse
 
researchen er lavet og prototype er næsten klar i 3 af tilfældene
 
det er forholdsvis små penge det koster at komme videre
 
 
jeg håber at finde noget af det grå guld
 
som en sammarbejsd partner
 
der må da være en der er træt af at blive kasseret pga alder
 
der er klar til at prøve noget andet
 
mvh flop
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)