Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redzone Global

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Webnørd> Sorry men du er sgu da en tøsedreng. Din ord vægtet intet så længe du ikke tør stå frem!!!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:11
Du ønsker at stille din faglige kompetence til rådighed? Hvem i alverden regner du med tør følge en anonym internetbrugers råd?
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:31
Er det ikke forkert at forkaste "facts" bare fordi de kommer fra en anonym kilde?
Jeg synes man bør tage stilling til hvad det er manden skriver ... i går jo præcis efter manden og ikke bolden...

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:39
Google er din ven....Jeg gætter på, at du hedder Kristian og er ved at være færdig som datamatiker? Correct me if I'm wrong.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:32
Moral eller dobbeltmoral, mudderkast eller ej, anonym eller ikke anonym... det vil jeg undlade at give min mening om, men nu har jeg læst denne debat igennem, og syntes egentlig ikke den kommer nogen vegne.

Jeg arbejder selv med SEO, og selvfølgelig har jeg en holdning til hvad der er godt og skidt, men jeg har ikke behov for at kritisere, eller hænge andre ud som bruger løsninger som jeg personligt syntes er skidt.
Og ja, jeg linkspammer også Google og andre søgemaskiner, og det gør jeg udelukkende fordi det virker.... etisk eller ej.

Men jeg er spændt på at se hvordan denne debat fortsætter.

God fornøjelse. 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:46

Hej Christobel

Som jeg kan se på dit website er der link til to sider på en SEO virksomheds website med ankertekst og hele pivetøjet  – hvis man læser Google guidelines fraråder de netop at linke tilbage til typisk SEO virksomheder, da det kan skade sin egen rankning.

Det ville være bedre at beholde sin egen rankning og bruge disse link til at linke til dine egne undersider med relevant ankertekst i stedet for at smide det ud af huset til et andet site, med den risiko der er ved det - og at give to link fra specielt en forside er dumt gjort.

Det er jo op til dig selv at løbe denne risiko- kun et input herfra.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:53

Redzone Global

Hvor bliver Mikkel deMib af – han plejer altid at være på pletten med kommentarer, viden om alt muligt hurtigt og effektivt.

Du behøver ikke at være bange Mikkel deMib! jeg er en rar mand, som blot ønsker at debattere om de løsninger jeg formoder du selv fabrikerer til Redzone Global og sammenligne dem med de informationer der er på Redzone Globals hjemmeside.

Jo, jeg kender alle de sider der ligger på nettet, der er cloaked og som er produceret af Redzone Global både dem der ligger der endnu og dem der ikke er på pt. på søgemaskinerne.

Hvis jeg var en badGuy eller havde del i den debat der fik mit bæger til at flyde over, havde jeg såmænd bare sendt en liste på mail til Google manuelle team. ( ikke bare abuse, du ved selv hvordan) Og siderne ville så bare forsvinde i løbet af kort tid og jeg kunne bare sidde tilbagelænet og klø mig i nakken og debatten havde kørt som intet var hændt.

Det er ikke det jeg ønsker, som jeg har skrevet før, syntes jeg det er det, der er spændende ved Internettet, at så mange arbejder med løsninger og programmering så det fløjter – ellers ville Google bare være en dødssyg telefonbog som ingen ville bruge – det er her fighterånder og tiden fra de glade pionerdage skal stå sin prøve, også for de nye Internet brugere.

Når jeg tidlige underviste mine elever i programmering og de kom og fremlagde noget de var stolte af og selv havde udført – ja inderst inde tænkte jeg nogle gange, hold kæft noget lort, hvor primitivt – men så altid positivt på projekterne og sagde, der er udført et stort stykke arbejde og roste, det der fortjente ros ( og det er der altid, uanset, hvor dårlige eleverne er ), men i evalueringen argumenterede jeg for evt. andre løsninger på f.eks. program kald med en lidt anden kodning etc. og guidede dem i den rigtige retning, mange gange skal der kun skubbes lidt, når elever er ivrige, og de finder tit selv ud af hvordan det skal løses med få informationer. Dette sætter dem i stand til at se helheden i systemet og dette skal foregå i et godt og konstruktivt klima.

Når opgaven så var gennemgået gik de glade med rank ryg tilbage og ændrede de forskellige program kald etc. og var nu Verdensmestre i deres verden ( fedt ikke ), og når semesteret var ovre bestod de også deres eksamener.

Folk der får lukket en masse lort i hovedet uanset, hvor dårlige deres løsning er, bliver kede af det, og mister troen på egen evne, hvis man i stedet gav dem et par fif her og der, det dør man ikke af som professionel - så bliver folk mere tilfredse og får lyst til at arbejde videre med deres småprojekter - og hvem ved opstår der med tiden måske en ny Guro.

Og hvis man mener konkurrenter har dårlige betingelser, aftaler etc. hvorfor så ikke bare sende en mail til dem og hjælpe dem, når man selv har en stor viden på området? i stedet for at hænge dem ud i det offentlige rum – det kan jo være der er ting de ikke er klar over selv. – Tømremestre og Murermestre hjælper hinanden, de bekriger ikke hinanden i aviserne eller andre steder vel! – min hammer er bedre end din hammer, vi har bedre murskeer end den anden murermester, det har jeg aldrig set nævnt nogen steder.

Nu mener du nok jeg har hevet dig frem, det har jeg også, men det er på baggrund af du er en ivrig debattør, der ikke selv lægger fingre imellem når du farer frem.

Det er her moralen bla. kommer ind – og ved at kritisere i en positiv ånd vinder man sympati.

Jeg tager gerne diskussionen med Dig om emnet moral.

Vi kan også tage diskussionen om dine websites og informationer som fremgår af Redzone Globals Information til kunderne – det handler jo også om moral..

PS. Hvis du hellere vil tage udgangspunkt i et af de sites der PT ikke er indekseret i søgemaskinerne, er det fint med mig. Jeg har noteret dem alle, du kan bare skrive en PM og jeg smider forslag til et eller to af dem af dem,

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:21
Hej IT Nørd

Det er prisværdigt at du tager dig tiden til at kigge mit (og andres) sider igennem. Det må jo tage dig en del tid, men måske er det din levevej ? Og du må gerne gennemanalysere mit site, det er det ofte blevet - det giver jo mange herlige besøgende, som forhåbentlig booster min popularitet  -Hvis du så rigtig gerne ville hjælpe os iværksættere og lære fra dig, så fortæl da, ligesom med dine elever, hvad man så skal gøre.. Hvad er god SEO for dig ? Det er for nemt at sige, at det, som andre laver er noget lort, -så må man jo selv bidrage med noget bedre/andet.. Ihvertfald i et iværksætter forum, -ellers er det jo kun Mikkel, som du vil snakke med og det kan du sikkert finde andre måder at gøre på end her.. Vidste du at man kan skrive til ham ? og i en mail, kan du så også fortælle ham, hvem du er, -for så er jeg mere sikker på at du vil få et svar.

Det skal på ingen måde opfattes nedladende, -for det er jeg aldrig, -jeg syntes bare at du skal tage dit gode eksempel op, som med dine elever, og give os noget, som vi kan bruge, -nemlig hvordan man laver ordentlig SEO iflg. dig.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:26
Dato: 29-11-2006 09:20:44 Forfatter: Christobel
 Vidste du at man kan skrive til ham ? og i en mail, kan du så også fortælle ham, hvem du er, -for så er jeg mere sikker på at du vil få et svar.

LOL

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:27
Side 4 ud af 5 (47 indlæg)