Redzone Global
Jeg ville lige checke Redzone Globals løsninger som en af debattørerne er medejer af og se, hvorledes de takler kunde forhold og kunne godt tænke mig at høre fra kunder der arbejder med dem. Som det fremgår af websitet betales der en klik pris, og et antal måneder aftalen skal løbe over samt et antal søgeord som man gerne vil findes på. Der regnes med et eksempel på kr. 5,- pr. klik det kan vi nok få at vide mere om i kommende indlæg fra debattører eller kunder. Efter devisen Peter trykker på Åge302 på søgemaskinens resultatside – Åge redirecter til Hanne og vupti er klikket er leveret enten direkte eller i en iframe.
De kommer som alle trafiksites normalt gør fra cloakede websites ”Rich man cloaking” eller i nogle tilfælde fra ”poor man cloaking” som er væsentlig dårligere fremstillet. – Begge typer er til at generere en vis mængde og volume af trafik, den eneste forskel er, at Rich man cloaking er Ip cloaking og poor man cloaking er andre former f.eks. javascript redirect, som er væsentligt nemmere at finde / opdage, men også billigere da det ikke kræver folk med indgående kendskab til webserveres måde at tackle Ip adresser på. Jeg har lige surfet lidt og rundt fandt hurtigt en del Redzone Global løsninger på nettet. Citat fra Redzone globals forside.. Etisk korrekt markedsføring (Søgemaskiner indekserer ikke spamsider frivilligt. (webnørden)
Det er en løsning der bygger på simpel cloaking til at skjule det egentlige formål. Efter samme devise mytravel-rejser.dk / søgeord – redirecter til mytravelairways.dk. Forvirring imellem det rigtige Mytravelairways og det cloakede domæne med navnesammenfald. En del af siderne er godt nok blevet smidt ned i supplerende indeks hos Google, de har ikke manuelt opdaget den endnu fra Googles manuelle kontrol team, men der er ingen tvivl om hvad de 9000 – 10.000 søgeord skal gøre – de skal gerere trafik udfra disse søgetermer, der næsten giver mulighed for at bestille flybilletter og rejser ned på gadeplan - ? hvad ligger der så i dette ord gadeplan, jo der sammensættes søgeord i alle afskygninger hvor nøgleord og f.eks en adresse eller sted indgår – søgetermer som f.eks. søgetermer.: holland amsterdam rejser - Azorerne rejseburea -
|
I’m laughing and laughing my butt off J
Jeg har spurt min kone om hvad som det heder paa dansk og det er saa nogt med: “Hovmod staar for fald”.
Yeah! Moral er godt og dobeltmoral er… deMib J