Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktie Broker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kunnet finde kommunikation omkring dette.

Er der nogen af jer, der har kendskab til aktie brokere i Danmark der: Er reelle, har succes og har skabt gode resultater for deres kunder - Over en lang periode?

Hvis ja, er jeg meget interesseret i, at få henvisning til dem.

Hvis nej, er der nogen der har kendskab til internationale brokere (med samme kriterier som ovenstående)?

Jeg tænker ikke på en fyr der er ansat i en bank, men en reel broker (firma) der selvstændigt har det som levevej.

Jeg håber at få nogle gode henvisninger:-)

Glade hilsner

Michael

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:21

Hej,

Det kommer an på om du vil snakke i telefon med en sælger (ups, jeg menter dealer)...eller om du selv vil klare det online:

etrade.dk, nordnet.dk, saxobank.dk

og udenlandske brokere:

Ameritrade, Charles Schwab og den gratis zecco.com, hvor de første 10 handler/måned er gratis

mvh

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:38

Hej,

Mht. disse;

og udenlandske brokere:

Ameritrade, Charles Schwab og den gratis zecco.com, hvor de første 10 handler/måned er gratis

-er der nogen der har erfaringer med disse? Zecco har ikke længere gratis handler -men er dog billig. Hvem de tre ovenstående brokere er bedst til prisen så at sige? eller blot bedst punktum! ?

OG hvordan med skat til den amerikanske stat når man handler via Amerikansk broker, bliver man dobbeltbeskattet? -man skal ihvertfald udfylde en IRS skatteformular ved tilmelding til Zecco...

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan handle Forex direkte i interbank markedet -som detail kunde vel at mærke..?

På forhånd tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)