Jeg sidder netop nu og lægger sidste hånd på et program til min nye serie workshops, som skal tage deltagerne fra idefasen til opstart af egen virksomhed.
Jeg er meget interesseret i at få lidt forhåndsfeedback på hvor jeg rent geografisk skal placere de første workshops.
Gå ind på min blog.: lars-hyldegaard.dk og læs mere om tilbudet og giv mig en feedback på min email.
Min virksomhed hedder LH Rådgivnings- og konsulentvirksomhed, men er ikke registreret i CVR. registeret endnu, da den officielt først åbner d. 1/6-2010.
Baggrunden for ovenstående er at jeg netop nu er ved at afslutte de sidste formelle ting i forbindelse med salget af min tidligere virksomhed og derefter starte op som konsulent med den store og brede viden som jeg har erfaret igennem opstarten og driften af min gamle virksomhed.
Du er meget velkommen til at gå ind på min profil her på Amino og læse lidt om hvad jeg er fon en fyr
Så blev min virksomhedshjemmeside også færdig. (selvom der nok sidder et par rare Aminoer som vil mene at den er langt fra færdig og at SEO og lign. ikke eksistere )
Hvis i følger linket her så kan i læse lidt mere om de workshops som jeg arbejder på at få sat i søen.