Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunne det ikke være fedt

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu ikke tænkt mig at lave den så havde jeg ikke skrevet om den her det kunne være der sidder et firma som griber ideeen.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:07

Preben eriksen:

Jeg har nu ikke tænkt mig at lave den så havde jeg ikke skrevet om den her det kunne være der sidder et firma som griber ideeen.

Ja det er jo klart :-) Men held og lykke med det.

/Søren

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:15

Apropos stempelkander, er der nogen af jer der nogensinde har besøgt en morgenmadsrestaurent, hvor den venlige betjening sætter en stempelkande på bordet og som om det er det mest naturlige i verden spørger om vi ved hvordan man betjener den.. Er det gængs kotume, eller ser jeg bare usædvanlig tungnem ud?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:05

MichaelValentin:

Apropos stempelkander, er der nogen af jer der nogensinde har besøgt en morgenmadsrestaurent, hvor den venlige betjening sætter en stempelkande på bordet og som om det er det mest naturlige i verden spørger om vi ved hvordan man betjener den.. Er det gængs kotume, eller ser jeg bare usædvanlig tungnem ud?

Jeg har set flere eksempler hvor folk ikke forstår det - og hælder direkte af kanden når den kommer på bordet. Jeg tror man skal være moderne københavner for at fange den første gang Wink

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:17

MedieHuset:
Mortenwold is back

Så i en anden tråd at en anden havde spottet dette - dog afvist af Preben. Men jeg tror at du og ham den anden har ret.....   Star

Michael

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:32

kunne det ikke være fedt med en trådløs kaffe maskine der kunne lave den perfekte kande kaffe klar når du rejser dig for at hente den uden ventetid.

Sådan en har min far allerede.... "Den" bliver kaldt nogle forskellige ting.... Selv kalder jeg "den": Mor.

Ah.... Hvem der bare var født 30-50 år tidligere Skype-BigSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:33

gweb:
Jeg har set flere eksempler hvor folk ikke forstår det - og hælder direkte af kanden når den kommer på bordet. Jeg tror man skal være moderne københavner for at fange den første gang Wink

Ja....eller også skal man bare ikke have boet i en hule de sidste 30 år Stick out tongue

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:43

Stemmer for en nætværks-popcornmaskine, samt et icon på skrivebordet!!!
(I samme stil som min netværksprinter)

Gider I ikke lige opfinde sådan en!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)