Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og hjælp til udarbejdelse af kontrakt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne have noget feedback og eventuelt juridisk hjælp på hvorvidt denne kontrakt kan være gældende og om der er eventuelle fejl i udarbejdelsen.

Håber der er nogen med erfaring som vil kigge dette igennem og komme med konstruktivt feedback både på det juridiske, mangler og eventuelle fejl eller sætninger der er svære at tolke!

På forhån tak!

Peter S Nielsen

• Information og tilbud:

Dato: xx/xx 201x

Tilbud om håndtering af sponsorer i xxxxxx

Forudsætninger for indgåelse af samarbejde:

1)      Mit engagement

Jeg vil udarbejde et sponsorkoncept samt forsøge at anskaffe yderligere værdier til klubben i form af sponsorkroner.

Dette vil jeg gøre hvis der er den fuldstændige opbakning til mit engagement og de fremlagte planer. Dette skyldes at der skal være fuldstændig tillid mellem jer og mig(konsulenten), hvis samarbejdet skal fungerer og derigennem vil det bedste resultat opstå.

Hvis vi igennem samarbejdet kan åbne denne forståelse og tillid vil vi kunne skabe en langsigtet plan som vil hjælpe klubben med at overkomme forskellige problemstillinger i henhold til sponsorer.

Jeg ønsker derudover også at have denne opbakning da jeg ved indgåelsen af kontrakten garanterer mit fulde engagement i udarbejdelsen af sponsorkoncept og i bestræbelserne på at anskaffe nye sponsorer.

2)      Jeres rolle

Da jeg bevæger mig ind på et geografisk område, som min viden ikke er bekendt med, er det yderst vigtigt at der vil blive en kontaktperson tilknyttet.  

Denne person skal eksempelvis være behjælpelig til at godkende ændringer i den nuværende sponsorstruktur samt give de nødvendige informationer om klubben og byens nuværende situation.

Vær opmærksom på at der i den forbindelse kan være tale om udvidelse af aktiviteter, der kan fremme de værdier, der kan tilføres klubben. Kontaktpersonen skal dermed være i stand til at godkende sådanne ændringer egenhændigt indenfor de aftalte økonomiske rammer.

For at kunne udarbejde de et realistisk sponsorkoncept er det også vigtigt at få fremvist regnskab, fremtidsplaner og nuværende sponsoraftaler.

3)      Min rolle

At beskrive og vurdere de forskellige aktiver i klubben samt se på muligheder og forbedringer.

Udarbejde er sponsorkoncept, som vil fungerer som guideline for anskaffelse af sponsorer i fremtiden. Dette sponsorkoncept vil enten blive udformet ud fra mine betragtninger af klubben, ved hjælp af samtaler med nuværende sponsorer eller en kombination af disse.

Efter udarbejdelsen af et sponsorkoncept vil jeg revurderer dette i samarbejde med bestyrelsen og eventuelt et x antal af de vigtigste sponsorer.

Herefter vil min rolle være at forsøge at tiltrække nye sponsorer, der kan genererer mere værdi i klubben.

4)      Processen

Aktivitet

Deadline

Ansvarlig

(PN=Mig)

(XX=xxxxx)

Indgåelse af samarbejdsaftale

Xx

Begge

Udarbejdelse af sponsorkoncept

Xx

PN

Godkendelse af sponsorkoncept

Xx

XX

Gennemførelse af sponsorkoncept

Xx

PN

Ved at køre processen på denne måde, vil alle partnere opnå den fulde forståelse for konceptet samt hvilket arbejde der bliver lavet undervejs.

5)      Tilbud

Jeg har valgt at opstille tre forskellige tilbud som I i bestyrelsen kan vælge hvis I ønsker at indgå et samarbejde.

Tilbud 1)

Pris

Faktureres

Sponsorkoncept
Et Analyseret sponsorkoncept

Umiddelbart efter godkendelse

Provision 1
Provision af bevilgede beløb indtil 100.000 kr.

Løbende i takt med, at bevillingerne gives

Provision 2

Provision af bevilgede beløb ud over 100.000 kr.

Tilbud 2)

Pris

Faktureres

Sponsorkoncept

Umiddelbart efter godkendelse

Provision 1

Provision 2

Provision af bevilgede beløb ud over 200.000 kr.

Tilbud 3)

Pris

Faktureres

Sponsorkoncept

Ikke

Provision 1

Provision 2

Provision af bevilgede beløb ud over 100.000 kr.

Derfor vil betalingen være afhængig af hvilket tilbud I i klubben vælger samt hvilke resultater jeg leverer.

Jeg håber at I kan se fordelen i at tilknytte mig i denne forbindelse og jeg vil se frem til et samarbejde imellem os.

• Selve kontrakten til underskrivelse:

Jeg vil gerne understreje at jeg ønsker den fulde opbakning i bestyrelsen så vi sammen kan fokuserer på at skabe en stærkere fremtid for xxxxx

Vi ønsker at benytte tilbud nr.  (sæt kryds) 1 ___                 2 ___                  3___

Arbejdsgruppens kontaktperson:

Navn________________________________ e-mail _________________________ tlf.________

Fakturaadresse:

Samtlige arbejdsgruppemedlemmers underskrift:

xxx den __________

Aftalen bekræftes indgået _________________________

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)