Jeg går ud fra at du ikke er ny på Amino, så kan du ikke skrive hvilken profil du ellers bruger. Jeg kan ikke finde nogle navne på Jeres hjemmeside. Du må også gerne åbne for PB, jeg har lige et par spørgsmål.
Jeg går ud fra at du ikke er ny på Amino, så kan du ikke skrive hvilken profil du ellers bruger. Jeg kan ikke finde nogle navne på Jeres hjemmeside. Du må også gerne åbne for PB, jeg har lige et par spørgsmål.
Jeg har også forsøgt at finde ud af hvem i er, syntes at det ville være rart hvis i præsenteret jer selv. Nu da i selv er publishers med flere års erfaring ville det være rart at vide hvordan firmaet og jeres gamle firma er sat op. Ville ikke syntes at det var fedt hvis jeres arbejde som affiliate ikke er kraftigt adskilt fra jeres netværks del.
Det ville også være fedt at vide hvilke kampanger i har pt eller bare et par stykker af dem og hvordan man må køre dem - i skriver på jeres hjemmeside at i kan hjælpe med Facebook og Google ads. bliver dette blandet ind sammen med affiliate netværks delen og i bare køre som affiliate på disse kampanger eller er det separat?
Jeg er ked af det hvis det lyder negativt, men har bare brændt mine naller for mange gange
Nu er Orville Media røget med på listen over affiliatenetværk på Partnerprogrammer.dk. Glæder mig til at se, om I kan få sparket nogle flere/andre annoncører ind i det danske annoncemarked.