Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anskaffelse af CVR

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har brug for lidt hjælp :D

Jeg ved at om ca. 1½ år så flytter jeg til KBH.

Jeg ved at jeg 1½ år efter tilflytningen til KBH, opretter egen virksomhed. Derfor tænker jeg på om det er muligt at oprette en CVR nr. Allerede nu.

Jeg ønsker at havde anskaffe mig en 240 KVM stort erhvervs lejemål. Der vil jeg så være bosat med mine 4 andre medarbejder. Da vi alligevel arbedjer sammen og fungere som en "mastermind" group så har vi tænkt på at bo i samme lejemål hvorfor vi driver virksomhed.

mit spørgsmål er nu, om jeg kan (og hvordan jeg kan ) oprette og vedligeholde et CVR nr. så vi kan begynde at lede efter et lejemål allerede nu, da vi pga. situationen skal bruge en meget bestemt sammensætning af rummene.

Men er dette overhovedet muligt eftersom at virksomheden officelt ikke eksistere eller kommer til at havde en indtjening før små 3 år fra denne dato.

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:15

Hejsa

Det afhænger vel af hvor du bor nu (udlandet?) og hvad der ellers ligger til grund for at du ikke opretter firmaet nu og kommer i gang, der kan jo ske utroligt meget i løbet af de 3 år du har planlagt at vente.

Ellers så er der vel intet der forhindrer dig i at kigge efter egenede erhvervslejemål uanset om du har CVR eller ej, men du får nok svært ved at reservere lokalerne til "om 3 år"

Udover det, så eksisterer firmaet officielt.i samme øjeblik du "opretter CVR"

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:31

Hej Brian og tak for dit svar.

jeg er bosat i Vejle, men ønsker at åbne i KBH.

Hvorfor jeg ikke starter nu? Det er et nemt svar at give XD
Jeg har ikke uddannelserne i nu til at varetage de kunder som jeg ønsker (skal først havde taget uddannelsen til fysiologiskmassør, samt lige havde overstået værnepligten). Endvidere så mangler jeg den fornødne kapital, til uddannelsen lige pr. Da jeg er gået fra at være studerende.

Ja jeg ved at firmaet eksistere fra det øjeblik jeg opretter et CVR nr. Tænker bare hvordan jeg gør i forhold til skat, en virksomhed uden indtjening vil nok se lidt mærkeligt ud.

Jeg ved at det er umuligt at reservere det i så lang tid, men det handler lige så meget om at jeg ved hvilken slags lokaler jeg skal kigge efter når tiden er der. For når jeg først begynder at starte op så kommer det til at gå stærkt, da jeg har brugt de sidste par år på at planlægge og nu er i gang med at få skabt fundamentet.

Har aldrig prøvet at være selvstændig og kender desværre ikke vildt mange der er det, derfor arbejder jeg lidt i blinde om hvordan man gør de praktiske ting her i starten. :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)