Hej jeg har brug for lidt hjælp :D Jeg ønsker at havde anskaffe mig en 240 KVM stort erhvervs lejemål. Der vil jeg så være bosat med mine 4 andre medarbejder. Da vi alligevel arbedjer sammen og fungere som en "mastermind" group så har vi tænkt på at bo i samme lejemål hvorfor vi driver virksomhed. mit spørgsmål er nu, om jeg kan (og hvordan jeg kan ) oprette og vedligeholde et CVR nr. så vi kan begynde at lede efter et lejemål allerede nu, da vi pga. situationen skal bruge en meget bestemt sammensætning af rummene. Men er dette overhovedet muligt eftersom at virksomheden officelt ikke eksistere eller kommer til at havde en indtjening før små 3 år fra denne dato. |
Hejsa
Det afhænger vel af hvor du bor nu (udlandet?) og hvad der ellers ligger til grund for at du ikke opretter firmaet nu og kommer i gang, der kan jo ske utroligt meget i løbet af de 3 år du har planlagt at vente.
Ellers så er der vel intet der forhindrer dig i at kigge efter egenede erhvervslejemål uanset om du har CVR eller ej, men du får nok svært ved at reservere lokalerne til "om 3 år"
Udover det, så eksisterer firmaet officielt.i samme øjeblik du "opretter CVR"