Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ugeforuge.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min nye hjemmeside i luften: www.ugeforuge.dk

Nu mangler jeg så bare at få annoncer og adsense ind på sitet, samt søgemaskineoptimere det.

Udover det, har jeg lutter øre for konstruktiv feedback herudefra til hvordan jeg kan gøre siden bedre så jeg kan tjene lidt på den også ...

Mvh. Lise

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:07

grafisken:

Så er min nye hjemmeside i luften: www.ugeforuge.dk

Nu mangler jeg så bare at få annoncer og adsense ind på sitet, samt søgemaskineoptimere det.

Udover det, har jeg lutter øre for konstruktiv feedback herudefra til hvordan jeg kan gøre siden bedre så jeg kan tjene lidt på den også ...

Mvh. Lise

Hej Lise.

Jeg bed mig lige fast i logoet du har på din side.

Det ser alt for pixeleret ud, og det burde du få din grafiker til at optimere.

Hvis du selv har lavet logoet, så vil jeg gerne give dig en lille guide til hvordan du optimere det bedre :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:09

Du har fuldstændig ret - jeg har faktisk godt set det med det halve øje! Det er noteret i bunken jeg skal ordne her til sitet!

Jeg vil mene jeg selv kan optimere det, ellers kontakter jeg dig igen!

Tak for tippet!

Mvh. Lise

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:12

grafisken:

Du har fuldstændig ret - jeg har faktisk godt set det med det halve øje! Det er noteret i bunken jeg skal ordne her til sitet!

Jeg vil mene jeg selv kan optimere det, ellers kontakter jeg dig igen!

Tak for tippet!

Mvh. Lise

Det var da så lidt.

Ellers en fin side du har fået op at køre der.

Måske skulle du tage din baggrund til overvejelse?
Efter min mening springer den alt for meget i øjnene på mig, og kan godt fjerne fokus fra det ellers fantastiske indhold. 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:14

Lige på stående fod.... Jeg ville låse baggrunden fast - den gør mig næsten søsyg, når jeg scroller :)

Derudover ville jeg også tone den lidt ned.... Den stjæler for meget fokus - særligt på en skærm i bredformat (hvilket de fleste skærme er i dag).

Ellers en fin side... Har kun lige skimmet forsiden, men det ser fint ud....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:24

Tak for feedback ang. baggrunds-grafkken. Jeg vil lige lade den ligge lidt mht. til at fjerne prikkerne helt. TIlgengæld kan det være at jeg skal se på problematikken vedr. scrolling. Mener du - at jeg bør prikkerne følge scrollet?

Mvh. Lise

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:28

grafisken:

Tak for feedback ang. baggrunds-grafkken. Jeg vil lige lade den ligge lidt mht. til at fjerne prikkerne helt. TIlgengæld kan det være at jeg skal se på problematikken vedr. scrolling. Mener du - at jeg bør prikkerne følge scrollet?

Mvh. Lise

Tag et kig på dette linkhttp://www.html.net/tutorials/css/lesson3_ex9.asp

Der kan du se at billedet af sommerfuglen står det samme sted selvom du scroller, det er det han mener.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:34

grafisken:
Jeg vil lige lade den ligge lidt mht. til at fjerne prikkerne helt.

Jeg synes det vil være en skam at fjerne dem helt. Efter min mening passer de som sådan fint til konceptet... Jeg ville bare dæmpe dem lidt ned... Måske smide et transparent lag ind over.... Eller bare gøre farven mindre intens.... Måske endda inkorporere dem på en anden måde i designet.... Men leg lidt med det, og se hvad du kommer frem til. Som du står nu synes jeg bare de stjæler for meget fokus.

grafisken:
TIlgengæld kan det være at jeg skal se på problematikken vedr. scrolling. Mener du - at jeg bør prikkerne følge scrollet?

Til den type baggrund synes jeg ja, de bør følge med....Det er lidt svært at sætte en finger på hvad der helt præcist er problemet... Men umiddelbart ser det ud til at der skabes en optisk illusion, som får det til at se ud som om prikkerne hopper fra side til side, når jeg scroller.... Og selvom det i sig selv er flippet nok, at der opstår en optisk illusion helt af sig selv....så er det ekstremt belastende for mig som læser.... Kan forestille mig 10 minutter med scrolling blandt artiklerne og jeg må til medicinskabet og finde panodilerne frem :)

Det kan godt være det bare er hos mig det sker, pga. min skærmopløsning, skærmstørrelse, opdateringsrate osv... Men det skulle undre mig meget, hvis det ikke også var et issue hos en del andre mennesker.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:39

Super! Tak for linket!

Mvh. LIse

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:42

Fama:

grafisken:
Jeg vil lige lade den ligge lidt mht. til at fjerne prikkerne helt.

Jeg synes det vil være en skam at fjerne dem helt. Efter min mening passer de som sådan fint til konceptet... Jeg ville bare dæmpe dem lidt ned... Måske smide et transparent lag ind over.... Eller bare gøre farven mindre intens.... Måske endda inkorporere dem på en anden måde i designet.... Men leg lidt med det, og se hvad du kommer frem til. Som du står nu synes jeg bare de stjæler for meget fokus.

grafisken:
TIlgengæld kan det være at jeg skal se på problematikken vedr. scrolling. Mener du - at jeg bør prikkerne følge scrollet?

Til den type baggrund synes jeg ja, de bør følge med....Det er lidt svært at sætte en finger på hvad der helt præcist er problemet... Men umiddelbart ser det ud til at der skabes en optisk illusion, som får det til at se ud som om prikkerne hopper fra side til side, når jeg scroller.... Og selvom det i sig selv er flippet nok, at der opstår en optisk illusion helt af sig selv....så er det ekstremt belastende for mig som læser.... Kan forestille mig 10 minutter med scrolling blandt artiklerne og jeg må til medicinskabet og finde panodilerne frem :)

Det kan godt være det bare er hos mig det sker, pga. min skærmopløsning, skærmstørrelse, opdateringsrate osv... Men det skulle undre mig meget, hvis det ikke også var et issue hos en del andre mennesker.

Tak for input vedr. prikkerne. Jeg vil abejde lidt med sagen og finde ud af en løsning på det. Sidder selv med en bred skærm, og synes ikke det er et problem, blot at det ser dejligt ud (hehe) måske forklarer det min tiltagende hovedpine og nakkespændinger, i så fald, hvis det gør hos i andre, så vil jeg gøre noget ved sagen, om det så bliver at låse det fast eller dæmpe dem! Smile

Mvh. Lise

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)