Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender Wølund & Wraa ????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et tilbud på redesign af min shop på kr. 50.000 .... af Wølund & Wraa

Nogen som kender dem og kan fortælle mig om det er denne pris der skal ofres på en proff shop.

www.marjoe.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41

Er det for design og implementering? Eller kun designet? Hvad indeholder prisen?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:21

Hej Marjoe,

Det er lidt svært at tage stilling til, når man ikke ved hvad der ligger i tilbudet - og når dét så er sagt, så vil jeg tro at de fleste på Amino kender Wølund & Wraae da i hvert fald den ene ejer er meget aktiv på Amino - og er altså plusprofil og har adgang til dette forum. 

Jeg har ingen personlig erfaring med dem - men jeg synes de laver nogle pissepæne shops, lige umiddelbart udfra hvad jeg har set på deres referencelister. 

Du kan jo eventuelt kontakte nogle af deres referencer, privat og spørge hvad de har synes om samarbejdet. Det er jo dét referencer er til for. 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:50

Ja, det kunne da være en løsning ... jeg har bare svært ved at gennemskue hvad en webdesigner der tilbyder at lave det for 20.000 også med gode referancer, og så nogle som vil have 50.000, og det er for et redesign .... sr sgu også bange for at jeg ryger en del tilbage fra mine gode placeringer i google, er der nogen som har erfaringer med det?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:11

Det er altså stadig svært at svare på. 
Der kan ligge 8000 definitoner i ordet "redesign" - så udover at nogle jo bare er dyrere end andre (sådan er det i alle brancher), så kan det være 2 vidt forskellige ting du har fået et tilbud på at få lavet. 

Først og fremmest:  
Din Googleplacering bør ikke rigtigt ændre sig, med mindre du skifter shopsystem. 
Hvis du skifter shopsystem og det er en del af tilbudet ville jeg personligt ikke klassificere det tilbud du har fået som et "redesign".  

Dernæst: 
Et redesign kan eksempelvis være ... rent visuelt - et nyt look på sitet, som designeren synes er pænt.
Det kan også være en et nyt look, samtidigt med en restrukturering af måden man navigerer rundt på dit site på. Sidstnævnte kan jo så være mere eller mindre ankret i designeren/bureauets erfaringer med brugervenlighed og konvertering. Det kan også være nyt look, restrukturering og nye features du ikke havde tidligere. Det kan også være de ting, plus bedre SEO-optimering. 

Det kan være ret mange ting - og priserne kan svinge ret voldsomt derud fra.

Du ved bedst, hvad du er blevet tilbudt.  Tal med andre, der har brugt de bureauer. Find ud af, om de har fået den råd og vejledning de har haft behov for. Om de har fået et visuelt design de er tilfredse med (dette er det letteste at afkode), om de har fået ny struktur eller nye features med i købet og om disse fungerer. 
... og hvis du er i tvivl - så spørg bureauerne/designerne hvad der ligger i deres tilbud - og vælg så, hvad du føler dig mest tryg ved. Hvad føles rigtigt for dine behov.
Og husk til sidst at medtage dit nuværende design i overvejelserne i stedet for bare at vælge mellem tilbud A og tilbud B. Nogle gange, kan det være den rigtige løsning og prioritering at arbejde videre med det man har i forvejen i stedet for. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Jeg kan se at du har været i dialog vedr. design med Jens K herinde fra (Wølund og Wraae). Jeg kan se i har haft et møde og et par telefonsamtaler, så jeg er da på den baggrund da meget ked af, at vi ikke har været i stand til at gøre det klart. Hvis du ikke i mellemtiden har fået svar fra Jens på dine spørgsmål, så kan jeg få ham til gennemgå det tilbuddet for dig, så du på ingen måde er i tvivl om, hvad vi leverer ift. kvalitet, tid, rådgivning og projektstyring. Endvidere vil vi altid kunne give dig nogle kontaktinfo på nogle kunder, som du evt. ønsker at tale med.

Skulle dette stadig være interessant er du mere end velkommen til at kontakte mig direkte på 28 18 98 43 eller til Jens K. på 27 85 70 39.

God dag.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:56

Hej Henning

Ja jeg har talt med Jens, og ved også jeg kan kontakte nogle af jeres tidligere kunder, håbede også på nogle henvendte sig her, altså kunder som i ikke ikke har på jeres website liste .... ikke for at finde noget negativt, men det jo klart at dem i har lagt ud, går jeg ud fra i har haft gode oplevelser med ....

Jeg har ikke lagt jeres tilbud helt væk, og Jens er en super flink herre, som jeg havde en yderst behagelig dialog med.

John D

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:58

Nu har jeg en virksomhed der også leverer webshops, men jeg har tidligere arbejdet sammen med Henning Wraae og kan uden problemer anbefale ham (og virksomheden). 

De er absolut professionelle og dygtige til det de gør.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)