Hej Ordjonglering er ikke mig - det er faktisk bare slet ikke mig! Det giver selvfølgelig en række problemer når man skal forsøge at finde et godt navn til sit nye firma. Jeg starter ud som alsidig grafisk freelancer, med erfaring og evner inden for både web og tryk, samt implementering og programmering af websider. Men hvad skal sådan en fisk så hedde? jeg har - syntes jeg selv - været rundt om lidt af hvert af navne, de fleste har jeg glemt igen, men ingen har rigtigt været gode, eller også har domænet været optaget! Og efter nu at ha grublet over dette i flere måneder er jeg ved at være tømt for ideer.... Et par eksempler: colorblind - egentligt pga det lidt komiske i at jeg er en smule farveblind - eller nærmere farveforvirret som det vist hedder. rgb - da jeg satser på Flash som min spidskompetence, og så rimer det på kgb begge optaget :-( Så hvis nogen ligger inde med et par mere eller mindre originale navne til inspiration, vil jeg tage i mod med kyshånd Mvh Regin Madsen tidl. wannabe freelancer |
hjælp til navn
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Eller Flashmads?? Måske ikke så seriøst. Jeg føler med dig. Det er død svært at finde på et godt navn. Held og lykke med det Mvh Frederik |
Hej Regin Hvad med colorblender.dk? Domænet er ledigt, og så profilere du dit firmanavn og webadresse i et og samme navn.- og fremfor alt, kunne du "risikere" et par vildfarne besøg fra colorblender.com. Hvis du vil have bedre forslag, så tror du skal skrive lidt mere om din virksomheds idégrundlag. Men held & lykke med din virksomhed. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)