Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP MIG PLEASE

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Brian

Du har ikke svaret på hvis du kørte over 3.5 tons eller ej.Alligevel mit forslag er og kontakt 3f i dit område og prøve og få hjælpe.De kan med fordele kontakt din vognmændens arbjdesgiver vedr. de dokumenter du har brug for. Eventual kontakt lokale borgerservice hvis 3f ikke kan hjælpe.Jeg mener at 3f altid kommer til rescue.og ingen anstændige firma ville lægge navn til type som dit arbejdsgiver.Detsvære at der er alt for mange sort får i vores branche som gøre det umulige for alle os andre .Der er  vognmand som ikke betaler skat og underbyder kun fordi de skal har hjulere i gang . 

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:38

Mit bedste råd er at kontakte en advokat og forklare hele problemstillingen.

Hvis du evt ikke har de store penge og bruge på det tilbyder mange gratis advokathjælp i de forskellige kommuner. Der får man mulighed for at snakke med en advokat og få gode råd til hvordan man kommer videre.

Jeg har selv været ude for at være nødt til at snakke med en advokat efter en uretmæssig fyring og ingen fagforening. Jeg fandt en på nettet som jeg synes virkede reel og god og han hjalp mig med hvad jeg skulle skrive i et brev til virksomheden, og han ringede til direktøren for firmaet og snakkede med ham.

Det var alt hvad jeg gjorde og opsigelsen blev trukket tilbage.

Du kan evt selv skrive det brev lige som jeg gjorde.

Jeg skrev kort fortalt at hvis de ikke trak afsigelsen tilbage var jeg nødt til at søge advokatbistand og evt mødes med dem i retten.

Du skal også gøre op med dig selv hvor "hidsig" en advokat du har brug for. Jeg var nødt til at finde en af de helt store da det firma jeg arbejdede for er en kæmpe virksomhed (verdensomspændende).

En ting mere du måske lige skulle overveje, og det er hvis du startede der med tilskud så vil jeg gætte på at det er kommunen der har hjulpet dig deru. Kontakt din kommune og fortæl dem hvordan du er blevet behandlet. På denne måde sørger du i det mindste for at der ikke bliver andre efter dig.

Fra odense
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:25

hejsa fulgte dit råd og var ude og aflevere et brev til min mester mandag aften, men har stadig intet hørt fra ham...

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 04:24

brian jørgensen:

hejsa fulgte dit råd og var ude og aflevere et brev til min mester mandag aften, men har stadig intet hørt fra ham...

Hej

Du skal nok heller ikke regne med at høre fra ham, i princippet er det også ligemeget, for du havde et vidne med som kan bevidne at du afleverede brevet, hvis ikke skal du sende et ambefalet og en mail tjaa det bør du nok gøre alligevel.

Skriv i brevet at du ønsker de manglende papirer det værende sig lønseddeler for perioden "ukendt" og hvis du ikke har en skriftlig opsigelse så skal den med.

Får du ikke løndseddeler inden 8 dage overgår sagen kan han se frem til en kommende retsag.

Hvis der stadig ingen respons er tager du til nærmeste retsal og udfylder en stævning, den er gratis og hvis du sætter dig godt ind i sagen kan du selv køre den.

vh 1057

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)