Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb mit spilsite eller bliv partner!?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-11-2006 13:57:27 Forfatter: sydbolig.dk Prisen er helt hen i vejret for et site der ikke har noget brand eller indtjening og ikke er unikt på nogen måde. Tror du skal være glad hvis du kan få 10.000-20.000 kr for det hvilket jeg endda tror kan blive meget svært. Jeg vil råde dig til at få gang i siden og se om du kan få nogle auktioner kørt af, samt få en udtalelse om hvorvidt det rent faktisk er lovligt i DK. Med disse ting i hånden vil du måske kunne få 100.000 kr.  Men det koster altså ikke i nærheden af 100.000 kr. at få programmeret og designet et tilsvarende site.

Nu ved jeg ikke, hvor du får programmeret og designet dine sider, men efter alt at dømme snakker vi de mere sydlige egne a la Indien. Jeg har set hele systemet og kan bekræfte, at man ikke får den slags lavet for under 100.000 kr. (og da slet ikke i nærheden af 20.000 kr.), medmindre man har ret gode forbindelser og får det hele lavet til vennepris af freelancere, der tager sin tid om udviklingen.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:11
Dato: 30-11-2006 16:08:17 Forfatter: Ideot Jeps, ok jeg gir mig det var ''overflødigt'' ;) - Men se lige hvad klokken var da jeg skrev det oprindelige indlæg!? - og man ved jo aldrig - der kunne da lige komme den rette forbi som bare måtte bruge 100k på noget. ;)

/brian

Hehe. Min pointe var nu, at 100.000 kr. ikke er særlig interessant i forhold til at gå videre med konceptet.
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:33
Jeg har PM dig. Ser frem til at høre fra dig.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)