Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner i Århus søges til unikt koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger 1-2 nye partnere til nyt online koncept og vil gerne have du/I er bosat i eller omkring Århus da konceptet i første omgang skal lanceres her som et lokal projekt, men senere skal udvides til hele landet

Jeg vil ikke skrive så meget om selve konceptet, udover at det er et online koncept som er medlembaseret ( Ikke MLM) hvor man online kan tjene penge og spare penge på lokale butikker/begivenheder

Du er designer/programmør og er professionel. Du ved hvad du kan og er dygtig til det og er ikke bange for nye udfordringer.
Du vil få et kæmpe ansvar, da du med tiden skal udvikle over 10 kæmpe hjemmesider og udministrere dem. Selvfølgelig ikke alene, der skal ansættes et par medarbejdere.

Du skal være ihærdig og vide at dette er ikke et 7-16 job. Da vi er en service portal, hvor vores medlemmer SKAL have den bedste service der findes.

Du ved hvad det vil sige at være selvstændig, men har du et job nu kan vi starte op med at du beholder dette indtil det andet køre.
Der er lavet målsætning for de næste 3 år og dem skal vi nok opnå da det vi tilbyder er så unikt.

Lyder dette spændende, så konakt mig. Skriv lidt om dig selv og dine tanker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)