Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet kontaktet af et SEO firma

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Jeg vil lige præcisere at der er tale om SIDE 1 placeringer, ikke nr. 1 placeringer, jeg tror Atak læste den del forkert.

Det gjorde jeg sørme også Stick out tongue Det gør det naturligvis lettere, at det er side 1 og ikke nr. 1, men det ændrer ikke på visse forhold. Jeg har netop lagt mit indlæg op: Nr. 1 på Google.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:07

De fleste ord er det ikke den vilde konkurrence på ,derved ikke svært hurtigt at få dem godt placeret på google om det bliver første kan jeg ikke garantere , så denne søgning f.eks. var der 12.500 søgninger på og den øverste var parank 2 , pagerank er ikke den vigtigste faktor om den der ligger nummer 1 og er et høj konkurrence ord , med siger lidt.http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=Hundeseler&aq=f&aqi=g4g-s2g2&aql=&oq=&gs_rfai=&rlz=1R2ACAW_da&fp=dee898a3562ffbd0

jeg ville købe SEO bøgerne vidste jeg var dig og læse dem , da viden er vigtigt for at kunne vælge den rigtigt SEO hjælp.

Ingen kan garantere første pladsen hold dig fra dem! , for hvem kan gennemskue fremtiden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:07

Hmm. Kan ikke lade være med tænke på, at hvis det er af de mere useriøse selskaber inden for branchen, så tager man og finder de selskaber, som allerede er på den første side og tilbyder dem ens service. Så er risikoen temmelig lille.

Det er dog mere sandsynligt at sælgeren bare ringer løst. Vi oplever tit at telefonsælgerne bare ringer uden at ane hvad vi laver.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:50
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)