Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået agentur! Jeg skal bruge nogle kæde aftaler!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vildbjerg
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået agenturet i Danmark og Sverige, på et flise produkt fra Italien.
Er der nogle der har erfaringer med markedsførring til kæder, eller hvordan jeg laver en plan for opstarten.
Er det bedre at begynde med at få aftaler i enkelte butikker.

Hvis der er  nogen der har arbejdet i noget lignende vil jeg meget gerne have en kontakt.
Det kunne jo være rart med en sparrings partner eller lignende.

Et lille tip ville også være dejligt!

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det lyder spændende med dit nye agentur.

Det er dog lidt svært at komme med et godt råd på baggrund af de oplysninger du kommer med her på Amino.

Der er rigtig mange ting de skal tages højde for når du skal lave en strategi for hvordan du vil afsætte dine produkter i de 2 lande.

Hvis du er interesseret så kunne jeg nok godt hjælpe dig med at komme godt igang med projektet, eller ihvertfald give dig sparring i forhold til din problemstilling.

Jeg kan også se at du ikke bor så langt væk, hvilket ville gøre det nemt at mødes for at diskutere tingene og få noget skrevet ned på papir.

Jeg har iøvrigt rigtig godt styr på Sverige som samarbejdsland, pga. min tidligere erhvervskarriere og min tidligere virksomhed.

Interesseret?

Skriv mig gerne en PB hvis du kunne være interesseret.

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Step 1: Få fat i kunder. 

Metode: Ud på landevejen og lav opsøgende salg, sørg for at få fat i de rigtige personer i virksomhederne. Mange steder bliver man afvist - af en der faktisk ikke har autoritet til det. 

Få fat i nøglepersonerne som sidder med indkøb og har autoritet til at handle.. :)

Hvis jeg var dig - ville jeg starte med at få fat i små kunder - og så senere prøve at bygge på med store kæder.. 1 step at a time...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg tror jeg har lige den indgangsvinkel du skal bruge i DK. Har også lidt netværk i SV, men ellers kunne Lars hjælpe dér.

Er der noget unikt ved dit produkt eller er det bare et i mængden?

Skriv en PM.

Mvh

Martin

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret, du får lige en pm. :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men har du slet ikke lavet noget markedsresearch på om der overhoved er et marked for det fliseprodukt du har fået agentur på ?   Jeg tvivler desværre meget på at du vil have held med at komme ind hos de store kæder, hvis ikke det er fordi du har et helt unikt produk.  En anden mulighed kunne være at du kontaktede landet arkitekter for at få dem til at bruge fliserne i deres projekter.

Mvh

Ravn

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)