På forhånd tak. Ib Abildgaard RÅD & MAL |
Hej Ib
Rolig nu et indlæg er nok :)
/allan
På forhånd tak. Ib Abildgaard RÅD & MAL |
Hej Ib Rolig nu et indlæg er nok :) /allan |
Hej Ib, Synes det ser rigtig fornuftigt ud -Navigationen er overskuelig og brugervenlig - layoutet er friskt uden at være popsmart. Mht. indhold: Link til "få et tilbud" kan snildt lægges ind i teksten på samtlige sider :-) Under priser, vil den potientielle kunde sikkert også gerne vide (inden han/hun beder om et tilbud),hvorvidt /hvordan prisen afhænger af bopæl = transportomk. etc Nyhedsbrevs-option er også oplagt - her kan du jo i princippet bruge de artikler/tips du alligevel vil lægge ud på bloggen. Meget gerne årstids-bestemt - fx, hvad skal man være opmærksom på, hvis man har tænkt sig at male hele hytten i sin sommerferie, og der er enten hedebølge eller ugers regnvejr ...den slags :-) Hvad der også kunne være sjovt, ville være at have en indretnings-arkitekt eller lign. til at "gæste-blogge" omkring valg af farver / tapeter etc. "Sådan får du dit 10 kvm værelse til at syne større" - eller noget i den stil .. Fortsat god weekend ! /C.
|
Hej Første gangs indtrykket er let, venlig og imødekommende. Hvis jeg skal sige noget, kunne jeg godt tænke mig et eller andet malerrelateret billed øverst i højre hjørne. Fx en fritlagt pensel - close-up eller et eller andet. Det ville bryde det hele lidt og gøre siden lidt fræk. Og samtidig give et klart signal om at det er malerarbejde vi snakker om inden for første sekund. Hvis ikke synes jeg at menu bjælken bør gøres breddere. Firmaprofil - billed ind af indehaver evt foran butik. Referencer - lidt ærgeligt at linket bliver hvidt når man kører over det. Lav det grøn, lys blå eller gråt. Generelt: Håber det kunne bruges til noget. Men generelt rigtig flot side. :-) Dorthe |
Hov, fandt lige en fejl: "Råd & Mal leverer komeptent rådgivning..." Mange hilsner, Mathias. |
|