Hej hvorfor tror du han forsvandt ;-) Ja det er pisse træls når man står og skal igang med et nyt spændende projekt
Mikkel |
Mikkel du nævner intet mere om vægsten. Har du dropept ideen?
Hej hvorfor tror du han forsvandt ;-) Ja det er pisse træls når man står og skal igang med et nyt spændende projekt
Mikkel |
Ideen kom på benene, grundet en god medamino.. Men der kom lidt startproblemer i form af medarbejder svigt men den kan vi altid tage over pm ;-)
mikkel |
Som jeg ser det handler det ikke om der opstår problemer eller ej, under udvikling og drift af et webprojekt. For det gør der med 100% sikkerhed på et eller andet tidspunkt. |
Ib Abildgaard RÅD & MAL
|
Hej allesammen, Det er selvfølgelig kedeligt, at der stadig er firmaer og privat personer, som forsøger sig med den professionelle verden, uden at være forberedt på hvad det indebære og ikke engang når at forstå, at bygge/drive virksomhed, er et enormt arbejde og indebære næsten altid en hvis outsourcing for at mindske omkostninger til ansatte. Men det er nu engang hvad der hænder og der er til tider også outsoursere, som laver aftaler med mindre bemidlede webfirmaer og forsøger at udnytte situationen. Det er desværre også en af grundene til, at disse personer eller firmaer pludselig forsvinder i den blå luft. Hvis nogen er interesserede, kan i altid henvende jer til mig om udvikling af internet materiale, opfølgning/vedligeholdelse og ideer. Vi arbejder fra Varna i Bulgarien. Alle ideer er velkomne. Antonio info@an-ma.net |
Hovedet på sømmet Peter. Den er egentlig ikke meget længere. Min personlige erfaring er, at der selv den dag idag er potentielle kunder der ikke kan forstå at en veludført webside koster penge. Tor ind imellem at brancen (måske fordi den stadig er ung) kæmper med et image problem overfor kunder der af gode grunde ikke har den store indsigt. Let's face it... der er en mere end reel risiko for at blive taget ved næsen hvis man ikke kender vedkommende og ikke er klædt på til at snakke bare en lille smule teknisk om tingene. Men som du skriver handler det om at begge parter skal vælge rigtigt. Nu har mit firma ligget lettere stille over en længere periode pga. fast arbejde - men skulle jeg starte forfra ville jeg have en klar profil for mine kunder for at kunne give dem den mest målrettede og tilfredsstillende løsning på kortest mulig tid. Hvis ikke man har den mulighed er det helt sikkert fantastisk vigtigt at forventningerne omkring opgaven afstemmes begge veje før pølserne rammer tastaturet. Når rammerne er klare kan begge parter overskue processen bedre. Desværre er det min oplevelse at der er mange 'up-and-coming' der vil underbyde sig for at for en opgave hvis der ikke er en bred portfolio, og det må uværgeligt føre noget utilfredsstillende med sig for enten kunde eller leverandør hvis man ikke kommer ud af den rille. Men det gode gamle integritetsprincip er helt sikkert den der bringer alle parter længst og giver størst troværdighed for leverandøren. Ift. outsourcing har jeg selv brugt det en del - men som en anden påpeger skal man saftsusme være klar i spyttet for at definere opgaverne grundigt på forhold - for ellers er det sjældent at man får det produkt man forventer.. for hvad der er selvsagt på dansk er der ikke samme kultur for i f.eks. Indien. Bare mine 5 cents - og tak for en god debat. |
Jeg tilbyder webdesign og webgrafik
Hej Jonas, du efterlyser oplevelser fra kunder og hermed mit bidrag. Jeg skal lige sige, at vi til vores hjemmesider (www.gl-bedsted.dk, www.hulplader.dk, www.fourges.dk) har brugt større erfarne bureauer. Jeg er IKKE selv IT mand og derfor kan jeg (kun) sige, hvad jeg oplever som den største barriere for et godt resultat, nemlig kommunikations kløften. Vi er alle fagidioter på et eller andet niveau, men Web bureauer er (ihvertfald de 2 jeg bruger) ikke gode til at forklare for mig, hvorfor en løsning eller del-løsning i en webside skal være lige præcist sådan.Jeg mener, jeg kan sagtens se at en eller anden feature er da smart, men giver det mig kunder i butikken? Og er det i det hele taget det min kundegruppe vil have? Som kunde tænker jeg i min kundes baner, altså er det brugbart, kan jeg bruge det til noget? Det er sommetider lidt svært, føler jeg, at trænge igennem "smartness" panseret hos webbureauer og ikke fordi webbureauer ikker gerne må give deres besyv med, men jeg kender mine kunder, det gør de trods alt ikke i samme grad. Så jeg mener hele udviklingsprocessen af et web site er hæmmet af, at webbureuer ofte tænker i "smartness" i stedet for at tænke i kundens (kunders) behov. Og den alvorligste mangel er måske i virkeligheden (ihvertfald for os mindre virksomheder), at brugerne, vores kunder, slet ikke er med!. Jeg skal lige sige at jeg grundlæggende er udmærket tilfreds med vore webbureauer, men uanset hvilke briller man tager på, bureauets eller vores, kommunikations kløften er der. Hvordan man så får det forhold forbedret,
|
|