Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige erfaringer med Web bureau

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er.

En anden tråd inspirerede mig til at skrive dette indlæg.
Vi er alle sammen mere eller mindre iværksættere og med et erhverv følger der oftest en hjemmeside med.

MEN med en hjemmeside følger der ofte gode eller dårlige oplevelser med.

Nu sidder jeg jo på den anden side af skrivebordet og tager mod bestillinger når iværksættere skal have en hjemmeside og selvfølgelig får jeg inputs fra mine kunder, men det kunne nu stadig være spændende og sjovt at høre hvad jeres oplevelser har været da i skulle have en hjemmeside.

Personligt har vi kun haft en utilfreds kunde og det lærer vi ikke meget af, så har du haft en dårlig oplevelse så kom endelig frem med den. Det kunne jo være at vi kunne ændre service niveauet ved at dele de uheldige/dårlige situationer.

*OBS* HUSK ikke at nævne navne Smile

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Hej Jonas

Nu er jeg generalt utilfreds med min webby. Men det skyldes nok at han er en latterlig amatør, der ikke fatter en brik.

Men på den anden side så jeg så heller ikke gøre det bedre.....

/Kenneth

ps. skal siges at jeg selv står for min webside.....og alt det halløj, bare så nogen ikke føler sig stødtEmbarrassed

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30

Ikke webfirma, men gut der vill lave det:

Vi snakkede om alt der skulle laves og aftalt det hele, så var han sku sunket under jorden..Så i sidste øjeblik skulle jeg finde ny dyr herre ;-)

mikkel

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 20:33

Mikkel:

Vi snakkede om alt der skulle laves og aftalt det hele, så var han sku sunket under jorden..Så i sidste øjeblik skulle jeg finde ny dyr herre ;-)

mikkel

Hmmm ok enten ville han ikke tjene penge, eller også var dine krav større end hans kompetence?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:41

tror desværre det var det første ;-)

nem Opgave..

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:57

Jonas Kaan:
Hmmm ok enten ville han ikke tjene penge, eller også var dine krav større end hans kompetence?

Ellers også fandt han måske ud af at det var en større opgave end forventet, og derved ikke så interessant i forhold til prisen.

Men det lyder da uanset hvad mærkeligt at han så er sunket under jorden, istedet for blot at melde tilbage at det ikke kunne lade sig gøre alligevel...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:01

Jeg har en programmør tilknyttet, men ikke lige den dag..

Det var en helt alm. opsætning i Joomla med andet theme

Man kan være både heldig og uheldig når man skal have "vikar"

Mikkel

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 23:29

Nå kan også lige selv komme med en dårlig oplevelse.

Før vi omdannede til at være web bureau var vi indblandet i spilbranchen.
Denne branche er meget konkurrence præget og den eneste mulighed vi havde for at sænke priserne var ved at outsource dele så vi kunne tvinge udgifterne ned.

Der var dårlig kommunikation og endte med et skod resultat der måtte laves helt om af vores staff.

Kontaktede dem senere hen angående nogle flashbannere og efter 4 uger var de stadig ikke engang gået i gang.

Outsourcing er fint, man skal bare sørge for at pensle alt ud, ellers ender man med noget ubruligt l... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35

Har prøvet dette her før når jeg ledt efter en webmaster

indbetaler 10.000 kr. hører aldrig mere fra webmaster

får lavet en total flash siden der røger udad google

webmaster laver et bookingsystem der ikke kan laves om til ny shows typer uden webmaster laver ændringer hver gang en strippere ønsker ny shows typer ingen webmaster har tid for evighed at lave ændring.

En webmaster laver unikt design hvor der ikke kan skrives på siden kun nogle enkelte steder og der kan ikke laves unikke titler

webmaster glemmer at lave backup på sit arbejde da der kommer fejl på server  - side mistet arbejde skal derfor skal starte forfra og jeg skal betale mere vis ønskes at forsætte med denne person ( backup er glemt at lave imens arbejder på siden og er ikke færdig med siden endnu)

nu står jeg med udmærket siden uden fejl endeligt

ville også få mine andre sider færdig webmaster siger køber surftown.dk viser sig han kan ikke installere wordpress på dette webhotel da surftown.dk har problemer her

skal nu flytte alle mine andre sider , jeg tænker hvad skal vælges, jeg må ikke dumme mig igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel:

Hej Mikkel.

Så kunne jeg forestille mig, at du røg direkte ind på lejemorder.dk Big Smile

Nå spøg til side, jeg har også haft sådan en oplevelse. Men jeg besluttede mig for at det ikke var så vigtigt med en hjemmeside, det er allevel ikke sådan mine kunder finder samarbejdspartnere. Men en gang i mellem er jeg da en smule ærgelig over at det ikke blev til noget, for det kunne da være sjovt med en flot hjemmeside.

Men det kan være at det sker, når jeg har fundet ud af hvordan jeg kan tjene penge på at have sådan en fætter.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)