Hej Aminoer Syntes lige jeg ville dele denne oplevelse med jer, og hvad der kan komme ud af at være medlem herinde.... Her til morgen modtog jeg nedenstående mail... er det mon fra en aminoven, som virkelig syntes om mig ? Jeg har søgt efter medlemmet "Miss Gift", men kan ikke finde hende - heller ikke under hendes danske alias "miss Gave" - æv..... håbede lige.... Må dog sige at både det engelske og danske sprogbrug godt kunne optimeres lidt..... jeg er især vild med formuleringen: i hope you may not know me, and i don't know who you are Mail start........... Hej kære ven,
Hvordan har du det? Jeg håber, at alle er godt med dig, jeg håber du måske ikke kender mig, og jeg ved ikke hvem du er, mit navn er Gift, jeg er bare broswing nu jeg lige har set din profil det (www.amino.dk) sømme gerne have nogle ting rører mig over hele min krop, jeg begyndte at have nogle følelser i mig, som jeg aldrig har erfaring med mig før, så jeg blev interesseret i dig, l vil også gerne vide dig mere, og l vil have dig til at sende en e-mail til min e-mail-adresse, så l kan give dig mit billede for dig at vide hvem l am. Jeg tror, vi kan gå herfra! Jeg venter på din mail til min e-mail adresse (Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet) Miss Gave, Hello dear friend, How are you? i hope all is well with you, i hope you may not know me, and i don't know who you are, My Name is Gift, i am just broswing now i just saw your profile it (www.amino.dk) seams like some thing touches me all over my body, i started having some feelings in me which i have never experience in me before, so i became interested in you, l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address so l can give you my picture for you to know whom l am. I believe we can move from here! I am waiting for your mail to my email address (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life) Miss Gift, ![]() ![]() ![]() ...........Mail slut.
Så ved i det....
![]() |
Sad lige og læste den samme.
Vi er heldige. Skal vi dele? hehe