Hvorfor kalde en iværksætter Debat for amino ?? Hvad betyder Amino ?? //Emrah |
Amino ???
- 1
|
Jeg Mener der var en Jubii chat der hed Amina.. også tænkte thorborg at hans iværksætter debat skulle hedde Amino.. er ikke 100% sikker men tror det :) |
Det var ment som trænings forum og de valgte navnet Amino ud fra aminosyre, men de ændrede emnet, ikke navnet. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hehe det første jeg kommer til at tænke på når jeg hører ordet Amino, er proteiner. Proteiner der findes i madvare, bliver nedbrudt til aminosyre, jeg ved ikke om navnet har nogen symbolskværdi. Jeg har/går en del op i styrketræning, og der er aminosyre en vigtig ting af træningen, nemlig at spise nok med protein. Da man forenklet kan sige at Aminosyre er byggesten til alle celler i ens krop. Så hvis navnet har nogen symbolskværdi, vil det nok være at Amino det er byggestenene til at skabe sig en virksomhed og blive iværksætter.. Hvis det jeg har skrevet er helt uforståeligt må i meget undskylde det, men jeg er super træt lige nu |
Hej Dinsen Neej jeg synes faktisk det giver mening det du skriver.. Nu er jeg blevet lidt klogere..
//Emrah |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.