Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:38
Da jeg var i polen for leden sa jeg at nuddel supper heder amino :D haha
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:41

Jeg Mener der var en Jubii chat der hed Amina.. også tænkte thorborg at hans iværksætter debat skulle hedde Amino.. er ikke 100% sikker men tror det :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:42

Det var ment som trænings forum og de valgte navnet Amino ud fra aminosyre, men de ændrede emnet, ikke navnet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:46

Hehe det første jeg kommer til at tænke på når jeg hører ordet Amino, er proteiner.

Proteiner der findes i madvare, bliver nedbrudt til aminosyre, jeg ved ikke om navnet har nogen symbolskværdi.

Jeg har/går en del op i styrketræning, og der er aminosyre en vigtig ting af træningen, nemlig at spise nok med protein. Da man forenklet kan sige at Aminosyre er byggesten til alle celler i ens krop.

Så hvis navnet har nogen symbolskværdi, vil det nok være at Amino det er byggestenene til at skabe sig en virksomhed og blive iværksætter..

Hvis det jeg har skrevet er helt uforståeligt må i meget undskylde det, men jeg er super træt lige nu Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:58

Dinsen:

Hehe det første jeg kommer til at tænke på når jeg hører ordet Amino, er proteiner.

Proteiner der findes i madvare, bliver nedbrudt til aminosyre, jeg ved ikke om navnet har nogen symbolskværdi.

Jeg har/går en del op i styrketræning, og der er aminosyre en vigtig ting af træningen, nemlig at spise nok med protein. Da man forenklet kan sige at Aminosyre er byggesten til alle celler i ens krop.

Så hvis navnet har nogen symbolskværdi, vil det nok være at Amino det er byggestenene til at skabe sig en virksomhed og blive iværksætter..

Hvis det jeg har skrevet er helt uforståeligt må i meget undskylde det, men jeg er super træt lige nu Stick out tongue

Hej Dinsen

Neej jeg synes faktisk det giver mening det du skriver..

Nu er jeg blevet lidt klogere..

//Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:01

Det var da dejligt Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)