Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Hjælp til lidt Magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer...

Jeg anvender magento shopsystem, men har et lille problem og håber nogen kan hjælpe! Jeg køre en del reklame på google og facebook, men jeg har rigtig svært at tracke det. Kan sagtens se, på google og facebook hvor mange kliks jeg får, men er der mulighed for i selve magento at se hvor salget kommer fra? jeg kan pt. ikke se om salget kommer fra facebook eller google eller andet sted! Det vil være rart hvis man kunne tracke på det på en måde.

 

Håber nogen kan hjælpe her.

På forhånd tak

 

 

 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

loaded82:

Hej alle jer...

Jeg anvender magento shopsystem, men har et lille problem og håber nogen kan hjælpe! Jeg køre en del reklame på google og facebook, men jeg har rigtig svært at tracke det. Kan sagtens se, på google og facebook hvor mange kliks jeg får, men er der mulighed for i selve magento at se hvor salget kommer fra? jeg kan pt. ikke se om salget kommer fra facebook eller google eller andet sted! Det vil være rart hvis man kunne tracke på det på en måde.

 

Håber nogen kan hjælpe her.

På forhånd tak

Hej Loaded82.

Lyder til at du mangler at sætte konverterings sporingen op på din success.phtml

Måske denne kan hjælpe dig: Magento + adwords conversion tracking

 

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Kom tilfældigvis lige forbi. Vil anbefale at du tager fat i Kristoffer Hjerrild herinde. Han er medejer af Billigmagento.dk og skulle gerne være god til at hjælpe andre. Prøv ham. :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har Google Analytics sat til i din webshop, skal skal du bare ind i analytics og sætte din side op til at være et e-commerce site. Så kan du gå under trafik kilder, vælge e-handel i fanebladet - og så kan du se hvad du får ud af de forskellige kilder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)