Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postadresse, kun 299,- pr. md. i København K

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:27

Det er sgu dyrt Big Smile

Nå spøg til side... jeg har faktisk en god pointe imo ;o)

Jeg klikker på dit link. Klikker på "priser". Kigger efter noget med postadresse og finder det lidt nede på siden. Jeg kan se at der findes sølv, guld og platin...men de er ikke beskrevet, så derfor gider jeg ikke at bestille. Klikker alligevel for at se, om der af en eller anden umulig grund er een, der har placeret beskrivelsen efter at man har valgt bestil!!!!!!!!! Det var der sørme ;o) Det er vildt unaturligt at man først får at vide hvad man bestiller, når man har valgt bestil.....hvis du altså kan følge mig.

Jeg er sikker på at I kunne konvertere bedre, hvis det var anderledes.....................næsten....................lidt...... eller jeg vil da tro at det forholder sig sådan.................ca. Big Smile

Denne tråd er nu i mine favoritter

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:23

Ok point taken. Det falder dig slet ikke ind at klikke på Postadresse i menuen?

Jeg kunne også ændre linket til Læs mere i stedet for Bestil her under priser?

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 19:33

DorteGro:

Det kan du jo ikke sige til alle dine besøgende! Svaret er, "" Nej, for det var ikke synligt på min skærm. Der åbnede et nyt vindue, som ikke var i fuld størrelse. Under alle omstændigheder, skulle jeg jo gerne have beskrivelsen inden jeg skal trykke bestil.

Nå, men klikker jeg på postadresse i stedet, så kommer jeg ind på en side, hvor jeg skal indtaste oplysninger til bestilling......stadig inden jeg har fået beskrivelsen.

Anyway...det styrer du selvfølgelig selv.......min pointe var blot, at du ikke kan styre hvilken vej folk kommer 'ind' ;o)

Jeg har som sagt gemt dig i mine favoritter, for det er sgu en god pris ;o)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:44

Business:

DorteGro:

Det kan du jo ikke sige til alle dine besøgende! Svaret er, "" Nej, for det var ikke synligt på min skærm. Der åbnede et nyt vindue, som ikke var i fuld størrelse. Under alle omstændigheder, skulle jeg jo gerne have beskrivelsen inden jeg skal trykke bestil.

Nå, men klikker jeg på postadresse i stedet, så kommer jeg ind på en side, hvor jeg skal indtaste oplysninger til bestilling......stadig inden jeg har fået beskrivelsen.

Anyway...det styrer du selvfølgelig selv.......min pointe var blot, at du ikke kan styre hvilken vej folk kommer 'ind' ;o)

Jeg har som sagt gemt dig i mine favoritter, for det er sgu en god pris ;o)

Tror du er lidt hurtig på tasterne. Under formularen er der en fin beskrivelse af hvad de forskellige pakker indeholder. Om det så er et smart sted eller ej kan så diskuteres 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:48

Kan roligt anbefale servicen....:)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 07:05

Jonas Kaan:

Tror du er lidt hurtig på tasterne. Under formularen er der en fin beskrivelse af hvad de forskellige pakker indeholder. Om det så er et smart sted eller ej kan så diskuteres 

Når du ser på formularen, har du valgt bestil. Beskrivelsen er under folden på siden, så på min bærbare ser man den ikke.

Nu var det sådan set heller ikke for at genere. Det var en ren servicemeddelelse som hun kan bruge eller lade være ;o)

Ha' en god dag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)