Det er vel en syg person som mangler kærlighed og måske keder sig lidt.
Send personen nogle positive tanker og tal og tænk kun pænt om personen. .Hvis I taler i telfon med personen, så vær så flink som overhoved muligt, tag jer tid til at besvarer alle spørgsmål. Så vil der gå lidt tid og personen finder andre græsgange.
Men jeg vil også fjerne mulighed for efterkrav som I allerede er inde på. Vil folk handle over nettet må de betale når pakken er ude af huset.
Når nu I kan se,at det er hende, der bestiller, kan I så ikke bare slette ordrene, efterhånden som de indløber? Og så i det hele taget lade være med at reagere på nogen måde overfor hende.
Jeg tror, at når hun opdager, at hun tilsyneladende ikke får jer til at reagere på nogen måde, så holder hun op, for så er det ikke 'sjovt' mere.
Når nu I kan se,at det er hende, der bestiller, kan I så ikke bare slette ordrene, efterhånden som de indløber? Og så i det hele taget lade være med at reagere på nogen måde overfor hende.
Jeg tror, at når hun opdager, at hun tilsyneladende ikke får jer til at reagere på nogen måde, så holder hun op, for så er det ikke 'sjovt' mere.
Lad hende blive luft for jer.
Det har vi også gjort, men hun bliver bare ved med at lave en ordre 1 til 2 gange om ugen...
Men vi har nu forsøgt at spærre hendes adresse, og håber det giver fred ;D
Send tøjet som alm. pakke og vedlæg et giro-kort på beløbet med 14 dages betalingsfrist. Efter 14 dage, når hun ikke har betalt sender I hende til inkasso. I taber 575 DKK, og er fri for hende for fremtiden og har stadigvæk muligheden for at inkasso får pengene ud af hende.
Send tøjet som alm. pakke og vedlæg et giro-kort på beløbet med 14 dages betalingsfrist. Efter 14 dage, når hun ikke har betalt sender I hende til inkasso. I taber 575 DKK, og er fri for hende for fremtiden og har stadigvæk muligheden for at inkasso får pengene ud af hende.
Og hvis hun afviser at modtage pakken, så står vi samme sted... Og er hun en dårlig betaler, så har vi tabt pengene, spildt penge på inkasso og brugt tid og kræfter på pakning...
Så ellers tak, det forslag virker som en loose-loose...