Vi har en virkelig irriterende kunde fra DK... Hun bestilte først varer pr efterkrav, men valgte de 5 gange UPS kom med pakken ik at betale. Hun havde ik lige pengene på sig. Pakken går derefter retur til os, og vi hænger på alle omkostningerne. Kunden bestiller samme dag, som hun kan se pakken er kommet retur, de samme varer igen!!! Og vælger efterkrav!!! Og indtil nu har hun så lavet samme ordre 10 gange! Vi har opgivet at ringe til hende, da hun alligevel ik lytter efter... Vi har jo forsøgt 4 gange allerede! Så hvad gør vi lige her? Hvordan undgår vi, at hun bestiller igen? VI har blokket efterkrav i hendes tidligere bruger, men hun opretter bare nye :S Gode forslag modtages med kys hånd, da hun er blevet en irritation efterhånden... |
Kan I se, hvilken IP adresse kunden benytter?
Hvis det er den samme ved alle ordrer, vil jeg anbefale jer at blokere dens adgang til jeres shop.
eller redirecte hende hen til konkurrenten.. (just kidding!! )