Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med irriterende kunde!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en virkelig irriterende kunde fra DK...

Hun bestilte først varer pr efterkrav, men valgte de 5 gange UPS kom med pakken ik at betale. Hun havde ik lige pengene på sig. Pakken går derefter retur til os, og vi hænger på alle omkostningerne.

Kunden bestiller samme dag, som hun kan se pakken er kommet retur, de samme varer igen!!! Og vælger efterkrav!!!
Vi skriver til hende og ringer til hende, og forklare at vi ik sender pr efterkrav igen til kunder, som ik tager imod pakkerne. Så hun skal vælge en anden betalingsform...

Og indtil nu har hun så lavet samme ordre 10 gange! Vi har opgivet at ringe til hende, da hun alligevel ik lytter efter... Vi har jo forsøgt 4 gange allerede!

Så hvad gør vi lige her? Hvordan undgår vi, at hun bestiller igen?

VI har blokket efterkrav i hendes tidligere bruger, men hun opretter bare nye :S

Gode forslag modtages med kys hånd, da hun er blevet en irritation efterhånden...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:43

Kan I se, hvilken IP adresse kunden benytter?
Hvis det er den samme ved alle ordrer, vil jeg anbefale jer at blokere dens adgang til jeres shop. Skype-Smile

eller redirecte hende hen til konkurrenten.. (just kidding!! )

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:58

Hun bruger forskellig IP :(

Vi har nemlig forsøgt at blokkere hende her til sidst...

Ved tjek på Krak og DGS, så matcher tlfnummer, adresse osv perfekt. Men hun er bare en pain in da ass!!!!!!!!!!!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:32

Hvor mega irriterende kunde....

Hvad med at fjerne det valg der hedder efterkrav i nogle dage - så bliver hun måske træt af at forsøge og glemmer jer igen? Ved godt at det måske kan gå ud over andre - så det skal selvfølgelig være en vurdering af om det er det værd.

Vi havde engang efterkrav på vores shop - men stoppede med det igen, da der var mange kunder som aldrig hentede. Så det blev halvdyrt til sidst.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:37

Jeg har haft en kunde som lavede noget ligende. Jeg tror hun er sur over et eller andet (eller bare den type) og vil genere jer. Fjern omligheden for at købe på efterkrav det gjorde jeg det virker :) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:46

Problemet er bare, at de fleste tyskere enten vælger Paypal eller Efterkrav... Så at fjerne den mulighed, vil være mega dyrt!

Hva hende pigen skulle være sur over, er os en gåde... Vi har ingen klager liggende, dårlige episoder eller andet...

Men det kunne være en dansk konkurrent, som blot vil genere!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49

Så slet efterkrav til dk og behold det til tyskland Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24

Helle - houseofkids.dk:

Så slet efterkrav til dk og behold det til tyskland Wink

Det bliver løsningen... Bare træls at nogle mennesker er så fucked up...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:28

Har I adgang til kildekoden til shoppen? Så tjek på adressen og hver gang hun skriver den så fjern efterkrav :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:29

Hey Fashion,

Hvor er det i DK og hvilket beløb bestiller hun for?

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)