Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mine knapper gode nok?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave en del om på designet på min hjemmeside.

Nu er jeg kommet til knapperne i produkt menuen dvs. ugens tilbud, oksekød, svinekød osv.

Hvad synes i er det godt nok de skifter farve så man kan se forskel på de foreskellige produktgrupper??

Se siden her www.TeamAnnasminde.dk

Det er kun lige knapperne lige nu her....

På forhånd tak

Jesper Riel

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:13

Nå ja, skulle der være et andet lille guldkorn er i da også velkommen til at skrive detWink

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:40

Jesper Riel:

Nå ja, skulle der være et andet lille guldkorn er i da også velkommen til at skrive detWink

Hej

Hvis du leder efter action knapper eller idéer til knapper så prøv at kigge på siden http://www.partner-ads.com/dk/webhjoernet_downloads.htm hvor du gratis kan downloade action knapper til din butik.

Mvh. Ken

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:56

Dem har jeg godt set...

Men de knapper jeg snakker er i produkt menuen i venstre side, jeg har lavet dem, men ville bare lige høre nogle amino meninger:))

Jesper

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:12

Jesper Riel:

Dem har jeg godt set...

Men de knapper jeg snakker er i produkt menuen i venstre side, jeg har lavet dem, men ville bare lige høre nogle amino meninger:))

Jesper

OK :-)

Jeg synes at dine knapper til kategorierne er rigtigt flotte og de fungerer fint. Øjet fokuserer fint på knapperne og jeg synes der er en god opdeling af nuancer til at understrege de forskellige typer kategorier.

Mvh. Ken

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:13

Hej Ken

Jeg har sendt dig en forespørgsmål vedr. Partner ads.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:38

Jeg synes, at din side ser rigtig fin ud, men nogle super gode billeder. Man bliver jo helt fristet ud fra de billeder :)

Dog må jeg indrømme, at dine farver på knapperne forvirrer mig rigtigt meget. Jeg kan ikke rigtigt se noget system i det. Men facon, størrelse osv. synes jeg godt om.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:40

Hvis jeg skal sige en af farverne jeg bedst kan lide, så er det den grønne, som flest har. Og så gør det måske ikke noget, at den øverste "tilbud" har en anden farve.

Bare et forslag og mine tanker. Måske er jeg den eneste farverne forvirrer.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 13:44

"Dog må jeg indrømme, at dine farver på knapperne forvirrer mig rigtigt meget. Jeg kan ikke rigtigt se noget system i det. Men facon, størrelse osv. synes jeg godt om."

Det var også lige her jeg selv havde min tvivl. Men det skal være iøjnefaldende dog uden at se rodet ud, jeg har prøvet at skille de forskellige produktgrupper ad med mellemrum, men det ser ikke specielt godt ud.[quote

"Jeg synes, at din side ser rigtig fin ud, men nogle super gode billeder. Man bliver jo helt fristet ud fra de billeder"

se lige denne tråd:)) http://www.amino.dk/forums/t/89332.aspx

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:06

Jesper Riel:

"Jeg synes, at din side ser rigtig fin ud, men nogle super gode billeder. Man bliver jo helt fristet ud fra de billeder"

se lige denne tråd:)) http://www.amino.dk/forums/t/89332.aspx

Hehe, jeg har været der inde. Men min fryser er desværre fyldt til bristepunktet lige nu :(

Men jeg vil huske dig :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)