Men de knapper jeg snakker er i produkt menuen i venstre side, jeg har lavet dem, men ville bare lige høre nogle amino meninger:))
Jesper
OK :-)
Jeg synes at dine knapper til kategorierne er rigtigt flotte og de fungerer fint. Øjet fokuserer fint på knapperne og jeg synes der er en god opdeling af nuancer til at understrege de forskellige typer kategorier.
Jeg synes, at din side ser rigtig fin ud, men nogle super gode billeder. Man bliver jo helt fristet ud fra de billeder :)
Dog må jeg indrømme, at dine farver på knapperne forvirrer mig rigtigt meget. Jeg kan ikke rigtigt se noget system i det. Men facon, størrelse osv. synes jeg godt om.
Hvis jeg skal sige en af farverne jeg bedst kan lide, så er det den grønne, som flest har. Og så gør det måske ikke noget, at den øverste "tilbud" har en anden farve.
Bare et forslag og mine tanker. Måske er jeg den eneste farverne forvirrer.
"Dog må jeg indrømme, at dine farver på knapperne forvirrer mig rigtigt meget. Jeg kan ikke rigtigt se noget system i det. Men facon, størrelse osv. synes jeg godt om."
Det var også lige her jeg selv havde min tvivl. Men det skal være iøjnefaldende dog uden at se rodet ud, jeg har prøvet at skille de forskellige produktgrupper ad med mellemrum, men det ser ikke specielt godt ud.[quote
"Jeg synes, at din side ser rigtig fin ud, men nogle super gode billeder. Man bliver jo helt fristet ud fra de billeder"