Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget/lidt er 60.000 visninger i Google søgeforespørgsler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for noget tid siden begyndt at "lege" (jeg er ren amatør) med SEO på nogle af vores sites. Det eneste jeg har nået til er i bund og grund at arbejde med meta-data, undgå duplicate content - og så tilmeldt dem "webmasterværktøjer".

Et af sites'ene (om skat) har den seneste måned vist 60.000 gange i Google søgeforespørgsler og fået 3.900 klik i 1.219 "søgninger". 

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at hvis vi begyndte at arbejde mere seriøst med vores gratis indhold, placeringer og descriptions, så kunne vi forbedre tallene markant. Det skal siges, at 95% af vores indhold er der kun adgang til mod betaling (abonnement).

Belært af erfaring tror jeg ikke at et tal "er højt" bare fordi det i mine øjne synes højt. Tallene i min statistik kan i virkelighedens verden være på størrelse med et knappenålshovede.

Grunden til at jeg spørger er (vel næsten selvfølgeligt), at jeg overveje at smide reklamer på site'et - hvis det altså er besværet værd.

Så summa summarum: Hvordan opfatter I - der ved noget om det her - potentialet i ovennævnte tal. Er det bagatelagtigt eller kan der være noget potentiale ?

Vh
Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Lars

Skulle man besvare dit spørgsmål kort, så må svaret være: Måske.

Der er simpelthen så mange faktorer, der spiller ind, så det er svært at afgøre. Faktorer som fx:

• Kommer dine besøgende fra søgemaskinerne? Og i så fald: Er der salgspotentiale i de besøgende, der kommer ind via søgemaskinerne?