Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mentor søges

Jeg søger en mentor til færdiggørelse af forretningsplan. Du skal ikke skrive, men presse det bedste ud af mig. Dette er den primære og første opgave.

Sekundært skal du være min guide ud i den verden hvor vi finder investorer til virksomheden. Jeg har selv penge og investorer til at udvikle og søsætte projektet. Men skal finde mere kapital til at vokse når behovet opstår.

Der vil også blive en del sparring vedr. selskabsformer og drift og udvikling af virksomhed i vækst.

Afregning sker efter aftale. Partnerskab muligt.

Om projektet kort, uden at afsløre hvad det er konkret.
Det er et internet projekt der benytter de nye web 2.0 muligheder. Brugerens tilgang til produktet bliver gennem mobiltelefoner og alm. computere.

Målgruppe: Små virksomheder og private

Marked: Hele verden.

Planner for drift af de første etaper af projektet er lagt. Leverandører til hosting og mobil gateway, for hele verden, er på plads. Der er pt. planner om start af BETA v. 0.1 i februar 2007 i DK. Og så åbne op for flere lande som oversættelse finder sted.

Jeg udvikler selv 90 % af applikationen og benytter freelancere til resten. Udviklingen af applikationen er påbegyndt.

Al daglig drift outsources, således at et kommende, endnu ukendt, lille team, vil være den egentlige kerne af virksomheden.

Om mig:
Jeg har været selvstændig inden for denne branche siden 1995
Jeg er erfaren inden for udvikling og drift
Jeg bor og arbejder i Nordsjælland
Jeg er født i 1970
Jeg er et menneske med et stort hjerte og humor

Om dig:
Du har erfaring med drift og ledelse af virksomhed. Gerne IT og gerne internationalt.
Du er sikkert selvstændig – eller har været
Du bor eller arbejder i Nordsjælland
Du kan stå til rådighed, koncentreret, i en kort periode frem til februar 2007
Du er nok født før 1960
Du har 15+ års erfaring inden for området
Du er et menneske med stort hjerte og sans for humor

Kontakt mig på lauge@3000.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)